استقلالی‌ها مخالف کاهش قرارداد

چرا فقط ما؛ پس پرسپولیس چه؟

فشار مدیران باشگاه استقلال به بازیکنان این است؛ باید قراردادهایتان را کسر کنید! پس از فشاری که وزارت ورزش و جوانان روی افتخاری به عنوان مدیر عامل استقلال آورد، او دستور وزارتخانه را به اعضای کادر فنی و بازیکنان انتقال داد تا آنها با رعایت ضوابط نسبت به کاهش دستمزدهای خودشان اقدام کنند.
کد خبر: ۹۴۷۹۵۴

این اتفاق در حالی افتاده است که از همان روز مطرح کردن این موضوع، بازیکنان استقلال شکایت خودشان را پیش علی منصور بردند و به او معترض شدند چرا باید قراردادهایشان کسر شود. ابتدای فصل بود که بهرام افشارزاده، سرپرست وقت استقلالی‌ها با اختیار تام به پندار توفیقی اجازه داد به هر نحوی با ستاره‌های لیگ برتری قرارداد ببندد و بازیکنانی که منصوریان می‌خواهد را جذب کند. بازیکنانی مثل بختیار رحمانی، کاوه رضایی و... که می‌گویند با قراردادهای عجیب و غریب به استقلال آمده‌اند. حتی امین حاج‌محمدی که نیمکت‌نشین این روزهای استقلال است هم قراردادش میلیاردی است!

با این حال، شرایط طوری است که وزارت ورزش و جوانان که قول بررسی قراردادهای مالی این باشگاه را داده بود کار را شروع کرده و به افتخاری دستور اکید داده قراردادهای بازیکنان را کسر کند! بر این اساس شاید گفت‌وگو با بازیکنانی که کمتر بازی می‌کنند یا چندان مطرح نیستند کار آسانی باشد، اما بعید است بازیکنانی مثل سیدمهدی رحمتی، خسرو حیدری، بختیار رحمانی و کاوه رضایی به همین راحتی بی‌خیال کاهش قراردادهایشان شوند.

البته بازیکنان پشتوانه‌ای به نام علیرضا منصوریان هم دارند. او که در تیم نفت مخالف سر سخت کاهش قراردادها بود و تمام تلاشش را کرد تا بازیکنان تیم، تمام مبلغ قراردادشان را بگیرند این بار در استقلال این موضوع را تجربه می‌کند.به همین دلیل خیلی بعید است منصوریان طرف باشگاه و وزارت ورزش را بگیرد و پشت بازیکنانش را خالی کند. آبی‌ها در جمع‌های دوستانه نسبت به کسر قراردادهایشان واکنش نشان داده‌اند و عنوان کرده‌اند چرا وزارت ورزش فقط روی قراردادهای آنها زوم کرده است و کاری به کار پرسپولیسی‌ها ندارد؟ استقلال جدا از حاشیه‌هایی که این روزها به دلیل نتایج ضعیف در لیگ برتر تجربه می‌کند دارد وارد چالش جدید می‌شود. چالشی که بدون شک به ضرر کادر فنی، بازیکنان و هواداران تمام خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها