رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

تعداد شهدای مدافع حرم از 1000 شهید فراتر رفت

عوامل تولید موزیک ویدیوی «حریم» در سخنان خود تاکید کردند که مدافعان حرم و شهدای این عرصه در جامعه ما مظلوم مانده‌اند.
کد خبر: ۹۴۷۷۰۵
کویتی‌پور: شهدای مدافع حرم مظلوم مانده‌اند

به گزارش جام جم آنلاین ، مراسم رونمایی و نشست رسانه ای موزیک ویدیوی «حریم» با موضوع مدافعان حرم تولید سازمان فضای مجازی سراج و مجری طرح موسسه دلصدا ظهر چهارشنبه ۳۱ شهریور ماه در تالار اجتماعات خبرگزاری مهر برگزار شد.

در این نشست رسانه‌ای غلامعلی کویتی‌پور خواننده، محمود سراجی مدیر برنامه‌های کویتی‌پور و دکلمه این قطعه، بهنام صبوحی آهنگساز، مهران علوی کارگردان و عوامل تولید موزیک ویدیو «حریم» ضمن تشریح روند ساخت این اثر به سوالات خبرنگاران و مهمانان پاسخ دادند.

کویتی پور درباره اینکه چرا در این سال‌ها کم کار بوده است، اظهارکرد: از مسئولان فرهنگی دلخورم زیرا خیلی از آنها در حد یک تلفن هم تلاش نکردند در این سال‌ها کاری انجام دهند. من خودم را کسی نمی دانم، ولی محبت مردم بود که باعث شد بعد از ۱۲ سال کار جدیدی ارائه دهم. یک نقد اساسی هم به خواننده هایی دارم که از ملودی هایی استفاده می کنند که مناسب شان اشعار نیست و برای مردم خاطرات دیگری زنده می شود.

وی افزود: آن ملودی که مال خداست، به دل مردم می نشیند چون از جایی کپی نشده است. متاسفانه برخی از این خواننده ها حرمت ها را نگه نمی دارند. ملودی هایی که پیشتر از ماهواره پخش شده، شان فرزندان زهرا (س) را پایین می آورد.

متاسفم که شهدای حرم را پولکی می‌دانند

کویتی پور با اشاره به اینکه امید دارد این نماهنگ شروعی دوباره برای کارهایش باشد، عنوان کرد:‌ برای آمدن روی صحنه دغدغه های زیادی دارم ولی متاسفانه کسی دل نمی سوزاند. فکر نمی کنم درست باشد برای رسیدن به این خواسته ها التماس کنم. امیدوارم این قطعه و نماهنگ شروعی باشد که بعد از این بتوانیم چند اثر هنری بر جای بگذاریم. شهدای مدافع حرم واقعاً مظلوم هستند و در این مقطع حساس واقعاً کاری با ارزش انجام می دهند. متاسفم که برخی این شهیدان را پولکی می دانند و این واقعاً ناراحت کننده است.

وی همچنین در سخنانی به شهدای مدافع حرم اشاره کرد و گفت: به زعم من این شهدا بسیار مظلوم هستند زیرا در زمان جنگ تحمیلی وقتی شهیدی به میهن آورده می‌شد همه مردم برای استقبال می‌رفتند و مراسم باشکوه برگزار می‌شد ولی این شهدا غریبانه تشییع می‌شوند و متاسفانه برخی شایعات و اطلاعات نادرست هم درباره آنها به وجود می‌آورند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
صمد
-
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۱
۰
۰
یادگار انقلاب سلام

نیازمندی ها