اکران خصوصی و افتتاحیه فیلم سینمایی «ربوده شده» به کارگردانی بیژن میرباقری در حالی برگزار شد که فرزاد فرزین از بازیگران این فیلم است.
کد خبر: ۹۴۷۵۲۹

مراسم اکران خصوصی فیلم سینمایی ربوده شده به کارگردانی بیژن میرباقری و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی شامگاه دوشنبه 29 شهریور با حضور عوامل فیلم و اهالی سینما و رسانه در پردیس سینمایی کوروش برگزار شد.

در ابتدای مراسم و پیش از نمایش فیلم، بیژن میرباقری کارگردان ربوده شده، گفت: موضوع این فیلم روایتگر بحران حریم شخصی در جامعه حال حاضر ماست، امیدوارم تماشای این فیلم هر فردی را به اندیشیدن وا دارد و از فیلم لذت ببرید.

نوروزبیگی، تهیه‌کننده فیلم نیز بیان کرد: از عوامل فیلم تشکر می‌کنم و امیدوارم مخاطب با تماشای آن پیام مستترش را دریافت کند. ما همه تلاش خود را کردیم که فیلم خوبی بسازیم .

نیکی کریمی، رضا عطاران، روزبه بمانی، پرویز آبنار، امیررضا دلاوری، فرزاد فرزین، مارال فرجاد، هستی مهدوی‌فر، حسین خطیبی، جلیل فرجاد، روزبه حسینی کارگر، حسین کندری، سینا سعیدیان، غزل رشیدی، کیوان معتمدی، علیرضا افکاری، اردشیر منظم و بابک نوری از چهره‌هایی بودند که در این مراسم حضور داشتند.

ربوده شده از امروز در گروه سینمایی استقلال، اکران خود را آغاز می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها