صبح جمعه؛

نمایش «ارتباط خانوادگی» در شبکه 4

فیلم سینمایی «ارتباط خانوادگی» با هنرنمایی علی نصیریان، بهروز بقایی و کتایون امیرابراهیمی صبح جمعه ساعت 11 از شبکه چهار به روی آنتن می رود.
کد خبر: ۹۴۲۷۸۴
نمایش «ارتباط خانوادگی» در شبکه 4

به گزارش جام جم آنلاین فیلم سینمایی «روز هفدهم» به کارگردانی محمد حسین حقیقی، پنجشنبه 18 شهریور ماه ساعت 11:00 از شبکه چهار روی آنتن می رود.
در خلاصه داستان فیلم با بازی سیروس گرجستانی آمده است: جاوید فروتن جوانی که همسرش پا به ماه است برای یک مجلس ختم به بهشت زهرا می رود و به صورت تصادفی با یک راننده آمبولانس حمل جنازه برخورد می کند و متوجه می شود که یک هفته دیگر خواهد مرد. او از این به بعد در همه مکان ها چهره این مردی را می بیند که زمان مردنش را یادآوری می کند. جاوید سعی می کند برای فرار از مرگ راه های مختلف را امتحان کند. تا اینکه خودش تصمیم می گیرد مقدمات مجلس ختم خود را فراهم کند. قبر و سنگ و پذیرایی سفارش می دهد که ...

فیلم سینمایی «استشهادی برای خدا» به کارگردانی علی رضا امینی، پنجشنبه 18 شهریور ماه ساعت 20:30 از شبکه چهار روی آنتن می رود.
در خلاصه داستان فیلم آمده است: فتحی، راهبان قدیمی قطار در روزهای پایانی زندگی اش، برای جبران اتفاقات گذشته به روستای زادگاه خود باز می گردد. او در صدد جمع آوری استشهادی برای خداست تا آسوده بمیرد. او می خواهد از همه حلالیت بگیرد.
جمشید هاشم پور، محسن تنابنده و احمد مهران فر در فیلم سینمایی «استشهادی برای خدا» ایفای نقش کرده‌اند.

فیلم سینمایی «ارتباط خانوادگی» به کارگردانی نادر مقدس، جمعه 19 شهریور ماه ساعت 11:00 از شبکه چهار روی آنتن می رود.
در این فیلم خواهیم دید: یک زوج پیر پس از یک سفر طولانی با قطار به ملاقات فرزندانشان می روند اما در طول اقامت یک هفتگی شان به رغم احترام متقابل فرزندان، معضلات زندگی شهر نشینی سبب می شود تا جنسی از بی توجهی ناخود اگاه نسبت به زوج سالخورده احساس شود که ....
علی نصیریان و کتایون امیرابراهیمی در فیلم سینمایی «ارتباط خانوادگی» ایفای نقش کرده اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها