دریافت یک تماس مشکوک درباره وجود بمب در یکی از هتل های آلمان، انبوهی از نیروهای پلیس و امنیتی را به طرف این محل گسیل داشت.
کد خبر: ۹۴۲۴۳۸
تهدید بمب گذاری موجب تخلیه هتلی در آلمان شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از اسپوتنیک، به دنبال دریافت یک تماس مشکوک توسط پلیس آلمان مبنی بر وجود بمب در هتل «فورشتن هوف»، انبوهی از نیروهای امنیتی و پلیس این شهر به طرف هتل اعزام شدند.

پس از اینکه پلیس شهر «لیپزیک» آلمان تماس مشکوکی مبنی بر وجود یک بمب در هتل پنج ستاره «فورشتن هوف» (Fuerstenhof) را دریافت نمود، ضمن حضور گستره نیروهای خود در محل حادثه نسبت به تخلیه هتل و آغاز تحقیقات در این باره اقدام کرد.

پلیس شهر «لیپزیک» آلمان از محاصره کامل خیابان های اطراف این هتل و جست و جو در میان خودروهای پارک شده در اطراف این هتل خبر داده است.

این در حالیست که به دنبال ادامه حملات تروریستی در برخی کشورهای غربی، برخی از آن ها ضمن ابراز نگرانی؛ از تشدید تدابیر امنیتی در اماکن آسیب پذیر خود خبر داده اند.

گفتنی است، ابراز نگرانی های صوریِ مقامات کشورهای غربی درباره پدیده تروریسم در حالی بیان می شود که برخی کشورها از قبیل ایران از سال ۲۰۱۱ و با ظهور گروه تروریستی- تکفیری داعش، درباره گسترش آن به اقسا نقاط جهان به کشورهای غربی حامی تروریسم هشدار داده بودند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها