یک کودک فلسطینی بدون کارت شناسایی و گذرنامه از فرودگاه بین المللی بیروت به ترکیه سفر کرد و هیچ یک از نیروهای حراست لبنان و ترکیه متوجه وی نشد.
کد خبر: ۹۴۰۷۳۶
سفر پنهانی یک کودک از لبنان به ترکیه با هواپیما!

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از العالم، این کودک 12 ساله به نام خالد ولید الشبطی که در اردوگاه برج البراجنه در بیروت پایتخت لبنان زندگی می کند، سوار اتوبوسی شد که زائران خانه خدا را به فرودگاه بیروت می رساند و در فرودگاه از همه گیت ها عبور می کند و به میهمانداران هواپیمایِ عازم ترکیه نیز می گوید که فرزند یکی از خانواده های سرنشین هواپیما است!
هر بار که یکی از نیروهای حراست یا میهمانداران هواپیمای " میدل ایست " از خالد بلیط یا کارت شناسایی می خواهد، این پسربچه فلسطینی می گوید که همه مدارک و لوازمش نزد خانواده اش است و آنها به زودی می رسند و با این روش از دست آنها خلاص می شود.
خالد پس از سوار شدن به هواپیما در سرویس بهداشتی پنهان می شود و راهی ترکیه می شود.
هنگامی که هواپیما به هوا برمی خیزد ، خالد از سرویس بهداشتی خارج می شود و میهمانداران او را می گیرند و خلبان هنگام بازگشت به بیروت این کودک را با خودش به لبنان بازمی گرداند.
خلبان هواپیما برای اینکه حراست فرودگاه ترکیه خالد را بازجویی و هواپیما را توقیف نکند، او را در کابین خود تا هنگام بازگشت به بیروت، پنهان می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها