دیروز ناپدید شدن امام موسی صدر و همراهانش وارد سی و هشتمین سال شد اما خانواده او هنوز از پیدا کردن او ناامید نشده‌اند.
کد خبر: ۹۳۹۶۱۳

دیروز به همین مناسبت یادداشت‌ها و عکس‌های زیادی منتشر شد که یکی از این عکس‌های کمتر دیده شده،‌ امام موسی صدر را در جمع خانواده‌اش نشان می‌دهد. عکسی که تاکنون منتشر نشده بود.

خاطره بازی با 5 سالگی

مهدی سلطانی تصویری از کودکی خود را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

مهدی سلطانی در صفحه اینستاگرام خود با انتشار عکسی از دوران کودکی اش با عنوان نوستالژی نوشت: «من (نشسته‌وسط) همراه با پسردایی‌ها، خانه پدربزرگ سال هزار و سیصد و پنجاه و پنج»

محمدمهدی سلطانی‌سروستانی متولد 1350 در استان فارس، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، کارگردان تئاتر و همچنین عضوهیات علمی دپارتمان نمایش دانشگاه تهران است. او در سریال‌هایی مانند مادرانه، ‌دیوار، شهرزاد و... بازی کرده است.

استاد 11 ساله

دنیل لیو که فقط 11 سال دارد، در دانشگاه تولدو در اوهایو شیمی تخصصی تدریس می‌کند.

آزمون استخدامی به سبک داوینچی

کتاب چوبی عجیبی به نام Codex Silenda پیدا شده که آزمون استخدام دستیار برای داوینچی را روایت می‌کند. این کتاب از پنج پازل مکانیکی تشکیل شده که برای رفتن به صفحه بعد باید ابتدا پازل صفحه فعلی را حل کرد.

نفوذ کدهای QR به قبرستان‌ها

بتازگی سنگ قبرهایی طراحی شده که مجهز به سیستم اسکن QR است.با اسکن این کدها می‌توان زندگینامه فرد متوفی را خواند و عکس‌های منتخب او را دید.

4 سالگی دوقلوهای به هم چسبیده

دو خواهر دوقلوی انگلیسی که سال 2012 با شکم‌های چسبیده به هم به دنیا آمدند و در همان زمان عمل جراحی جداسازی آنها انجام شد، بعد از چهار سال آماده رفتن به مهدکودک هستند.

مکانی عجیب در آمریکا

بیابان صخره سیاه منطقه‌ای لم‌یزرع و خشک در قسمت شمالی نواداست که دارای یک آبگیر وسیع با دریاچه است.

به گزارش مشرق، کوه‌های عجیب این منطقه مثل یک فواره عمل می‌کنند و آب را بشدت به بیرون می‌پاشد. مشهورترین و پرجاذبه‌ترین منطقه بیابان سیاه نیز همین کوه‌های آب فشانی است که توریست‌های زیادی را به این منطقه می‌کشاند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها