وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وضعیت حجاب و موسیقی‌های زیرزمینی را نگران‌کننده خواند و گفت: دغدغه مقام معظم رهبری به‌جاست و باید فضای سالم و رشد ارزش‌ها ایجاد شود.
کد خبر: ۹۳۸۳۶۷
وضع نگران کننده موسیقی زیرزمینی از نگاه وزیر ارشاد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس وی درباره ولنگاری فرهنگی که موجب نگرانی مقام معظم رهبری شده است، اظهار کرد: آسیب‌های فرهنگی جدی است و نگرانی در این زمینه احساس می‌شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: تحولاتی که در دنیا در حوزه رسانه و فضای مجازی رخ می‌دهد سریع و برق آسا است.

وی با بیان اینکه بیش از 2 هزار شبکه تلویزیونی در کشور قابل دریافت است، اظهار کرد: در حوزه فضای مجازی سرعت بسیار است.

جنتی ایجاد شبکه‌های اجتماعی را ابزاری دولبه دانست و تصریح کرد: باید بتوانیم تمدن خود را به دنیا منتقل کنیم زیرا نفوذ فرهنگی در جامعه دیده می‌شود.

وی وضعیت حجاب و موسیقی‌های زیرزمینی را نگران کننده خواند و خاطرنشان کرد: دغدغه مقام معظم رهبری به‌جاست و باید فضای سالم و رشد ارزش‌ها ایجاد شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند در آفند و پدافند فرهنگی ضعیف عمل می‌کنیم، یادآور شد: صدا و سیما باید به قدری برنامه‌های جذاب داشته باشد که کسی به طرف ماهواره و شبکه‌های اجتماعی جذب نشود.

وی با بیان اینکه در زمینه بازی‌های رایانه‌ای مفید و حوزه‌های تئاتر و ... باید خاکریزهایی را ایجاد کنیم، خاطرنشان کرد: باید با ایجاد این خاکریزها و برنامه‌ها بتوانیم با نفوذ فرهنگی دشمن مقابله کنیم اما برای جلوگیری از نفوذ فرهنگی نیاز به عزم ملی داریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها