قرار بر این بود تیم ستارگان لالیگا مانند سال قبل که تیم ستارگان جهان به ایران آمد، در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ستارگان فوتبال ایران برود. دیداری که متاسفانه نگذاشتند آن‌طور که شایسته فوتبال ایران است، پیش برود. کاری کردند که بذر بدبینی و تردید و شک به جان همه افتاد، ورزشگاه آزادی خالی شد و فضا به سمتی رفت که ستارگان لالیگا به فوتبال ایران بی‌احترامی کنند. بازی می‌توانست مانند سال قبل باشکوه برگزار شود و همه از آن بهره ببرند. هم بازیکنان ایران، هم رسانه‌ها و هم مردم. اما اجازه ندادند ماجرا این‌طور باقی بماند. در انتهای این درام تلخ، بیش از همه، فوتبال ایران آسیب دید.
کد خبر: ۹۳۸۱۲۵

فوتبال ایران سرمایه‌های خود را به زحمت به‌دست می‌آورد و خیلی راحت آنها را از دست می‌دهد. همان‌طور که علی دایی را شکستیم، مهدی مهدوی‌کیا، کریم باقری، علی کریمی، وحید هاشمیان و خیلی‌های دیگر را نابود کردیم. آنها را با دل شکسته از فوتبال جدا کردیم و حتی به دو نفر آنها فضا برای کار در این فوتبال نمی‌دهیم.

همین ماجرا برای دیگران هم تکرار می‌کنیم. به بهانه این‌که دیداری باشکوه برای نکونام برگزار خواهد شد، او را از این بازی کنار زدند تا فوتبال ایران ضرر کند. در انتهای بازی سرد ستارگان لالیگا با ستارگان فوتبال ایران همه شکستند. از علی پروین تا جواد نکونام و آن‌که بیش از همه ضرر کرد فوتبال ایران بود.

رضا پورعالی

ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها