شقایق فراهانی این روزها فیلم «آبنبات چوبی» ساخته محمدحسین فرح‌بخش را در اکران سینماها دارد. نقش او کوتاه و به اندازه یک سکانس است، اما فراهانی سعی می‌کند در همین کمیت هم، کیفیت بازی قابل قبولی را به نمایش بگذارد و میان حوادث ریز و درشت قبلی و بعدی و شخصیت‌های اصلی تر قصه، در یاد تماشاگر بماند. دیگر کم‌کم داریم به حضور فراهانی در نقش‌های مکمل عادت می‌کنیم و او نشان داده بیشتر از این که به‌دنبال بازی در نقش‌های اصلی کم‌اهمیت باشد، تلاش دارد هر نقشی که با هر اندازه‌ای باشد را به بهترین شکل بازی کند.
کد خبر: ۹۳۷۹۸۲

رستاخیز ساخته احمدرضا درویش، کلاشینکف به کارگردانی سعید سهیلی و فیلم آماده اکران «نیمه شب اتفاق افتاد» ساخته تینا پاکروان، از جمله آثاری است که فراهانی در نقش‌های مکمل در آن ظاهر شده است.

با این حال در این شیوه انتخاب نقش، گاهی هم نقش‌هایی با کمیت بیشتر و اصلی‌تر هم به فراهانی پیشنهاد می‌شود که طبیعتا او به‌دلیل زمانی مانور بیشتری برای ارائه توانایی‌هایش دارد. ظاهرا حضور او در نخستین فیلم سینمایی فلورا سام، «نیمکت» هم از این جنس است و او همراه بازیگرانی مثل ماه‌چهره خلیلی و امین زندگانی، یکی از نقش‌های اصلی را بازی می‌کند.

سام نوری، سیاوش طهمورث، افسر اسدی، شیوا خسرومهر، مریم کاویانی، نرگس محمدی و محمدرضا شریفی‌نیا هم از دیگر بازیگران «نیمکت» هستند.

آن‌طور که مهر گزارش داده، فیلمبرداری این فیلم که تاکنون 80 درصد آن انجام شده، تا یک هفته دیگر به پایان می‌رسد. گروه این روزها در دانشگاه شهید بهشتی مشغول کار هستند.

به گفته ابراهیم اصغری، تهیه‌کننده این فیلم، «نیمکت» مضمونی اجتماعی دارد و داستان زندگی خانم نویسنده‌ای را روایت می‌کند که مشغول مطالعه کتابی است و به دلیلی شرایطی که دارد دغدغه‌های گذشته او همراه با خواندن کتاب برایش یادآوری می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها