داوود رشیدی سال‌ها قبل در کتاب «سنگ قبر هنرمندان» نوشته بود: اگر قرار باشد خودم نوشته روی سنگ قبرم را انتخاب کنم، شبیه جمله سزار خواهد بود.
کد خبر: ۹۳۷۶۴۳

به گزارش ایسنا، این بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که دیروز درگذشت، در این کتاب نوشته است: «از مرگ برای خودم نمی‌ترسم، مرگ واقعیتی است که آدم باید آن را قبول کند. وقتی به مرگم فکر می‌کنم بغض امانم را می‌گیرد. به خاطر درد و غمی که خانواده و نزدیکانم تحمل می‌کنند، ناراحت می‌شم. مخصوصا برای نوه‌ام «سینا» که خیلی به من وابسته است و نمی‌تواند مرگ را بفهمد و باور کند. دوست دارم سرپا بمیرم مثل پدرم. دوست دارم تلپ بیفتم.

اولا من که روی سنگ قبرم را نمی‌نویسم، ولی اگر قرار باشد خودم نوشته‌اش را انتخاب کنم، شبیه جمله سزار خواهد بود. او گفته: (VENI, VIDI, VICI) یعنی «آمدم. دیدم و پیروز شدم.» من هم روی سنگ قبرم می‌نویسم: «آمدم. دیدم و رفتم.»

کتاب «سنگ قبر هنرمندان» توسط پوریا تابان در سال 94 رونمایی شد و 156 هنرمند در این کتاب حضور داشته‌اند که از میان آنها محمدعلی اینالو و داوود رشیدی از دنیا رفته‌اند.

دیروز به مناسبت درگذشت این هنرمند عکس‌های زیادی در فضای مجازی منتشر شد که عکسی کمتر دیده شده توجه مردم را به خود جلب کرد. یکی از این عکس‌ها لیلی رشیدی را در آغوش پدر نشان می‌دهد وقتی که کودک بود.

شفاف‌ترین چشمه دنیا!

چشمه جینی در فلوریدا یکی از جاذبه‌های گردشگری این منطقه است. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان این چشمه آبگرم که یکی از شفاف‌ترین و زلال‌ترین آب‌های شیرین جهان را در خود جای داده مکانی مناسب برای طبیعت‌گردی و غواصی است. بسیاری از مدرسان غواصی برای صدور گواهینامه PADI امتحان نهایی شناگران خود را در غارهای زیرزمینی این چشمه برگزار می‌کنند.

فخرفروشی عرب‌ها به اروپایی‌ها

شیخ خالد بن حمد آل‌ثانی، فرزند حاکم سابق قطر برای گشت و گذار در خیابان‌های لندن پنج خودروی سوپرلوکس خود را با هواپیما به این شهر آورده و باعث تعجب مردم لندن شده است.

هدیه گران‌قیمت پوتین به المپیکی‌ها

روز پنجشنبه پوتین در کاخ خود میزبان مدال‌آوران روسیه در المپیک بود و به آنها مدال شجاعت به همراه یک دستگاه خودروی بی‌ام‌دبلیو اهدا کرد.

عشق سلفی گرفتن روی پشت بام

اخبار و آمار نشان می‌دهد که روز به روز بر تعداد کشته‌شدگانی که به گرفتن عکس سلفی علاقه‌مندند افزوده می‌شود. اما این اخبار باعث نمی‌شود جوانان از این هیجان چشم‌پوشی کنند. دیروز عکسی منتشر شد که دو جوان هنگ کنگی را نشان می‌داد که در لبه پشت‌بام یک ساختمان بلند مشغول سلفی گرفتن بودند.

پیروی گل آفتابگردان از فرمول ریاضی

ریاضیدان‌ها بعد‌از چند سال بررسی گل آفتابگردان به این نتیجه رسیده‌اند که چیدمان تخمه‌های آفتابگردان ازفرمول فیبوناتچی پیروی می‌کند.کاج، کلم، کندوی زنبور عسل و ... نیز بر اساس این فرمول تولید می‌شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها