ساره بیات روزهای شلوغی را در بازیگری سپری می‌کند؛ او تا چندی پیش فیلم «عادت نمی‌کنیم» ساخته ابراهیم ابراهیمیان را بر پرده سینماها داشت که در آن با بازیگرانی چون هدیه تهرانی، حمیدرضا آذرنگ و محمدرضا فروتن همکاری می‌کرد.
کد خبر: ۹۳۷۰۶۵

ضمن این‌که فیلم «فصل فراموشی فریبا» ساخته عباس رافعی و با بازی او در نقش اصلی هم قرار است به عنوان فیلم افتتاحیه جشنواره سالنتوی ایتالیا در روز 12 شهریور به نمایش درآید. بجز اینها فیلم «ناهید» به کارگردانی آیدا پناهنده هم بتازگی وارد شبکه نمایش خانگی شد؛ اثری که او در آن ایفاگر نقش اصلی فیلم است و با بازیگرانی چون پژمان بازغی و نوید محمدزاده همکاری کرد. ساره بیات که چندی قبل بازی در فیلم‌های «زرد» و «لابی» را به پایان رساند، روز گذشته به پروژه «عاشقانه» به کارگردانی منوچهر هادی پیوست تا پرکاری‌اش همچنان ادامه داشته باشد. پیش از این حضور محمدرضا گلزار هم در این اثر قطعی شده بود.

آن‌طور که مهر گزارش داده، «عاشقانه» که تهیه‌کنندگی آن را مهدی گلستانه به‌عهده دارد، این روزها در مرحله پیش‌تولید و انتخاب بازیگر به‌سر می‌برد و پس از طی این فرآیند، فیلم اواخر این ماه در تهران، شمال کشور و دبی جلوی دوربین خواهد رفت. در خلاصه داستان «عاشقانه» که مضمونی اجتماعی دارد، آمده است: آرامش ظاهری زندگی چند زوج جوان با ورود یک زن، به هم می‌ریزد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها