تیم ملی خوب است و فقط نیاز به حمایت دارد

آندو: با کسی آشتی نکرده‌ام!

آندرانیک تیموریان، کاپیتان تیم ملی درست از روزی که به اردوی ایران ملحق شده، شاهد اتفاقاتی بوده است. او قبل از بازی تراکتورسازی و ماشین‌سازی، به سمت امیر قلعه‌نویی رفت و با این مربی دست داد. خیلی‌ها از این اتفاق به‌عنوان آشتی یاد کردند و نوشتند تیموریان با این رفتار، با قلعه‌نویی آشتی کرده است.
کد خبر: ۹۳۵۲۴۴

سرمربی تراکتورسازی هم تا روزها بعد از بازی در مصاحبه‌های مختلف درباره آندو حرف زد و حتی به انتقاد شدید از این بازیکن پرداخت که چرا در گذشته علیه او مصاحبه کرده است. او همچنین گفت، تیموریان را بخشیده است، اما این بازیکن حرف جالب‌تری می‌زند و می‌گوید آشتی در کار نبوده است! آندو وقتی با این سوال روبه‌رو می‌شود که آیا با مربی تراکتورسازی آشتی کرده‌ای و نظرت درباره مصاحبه اخیر او چیست، می‌گوید: من با کسی آشتی نکرده‌ام! ما فقط دست دادیم. تیموریان گویا فقط برای ادای احترام چنین کاری کرده است.

مشکل او و امیر قلعه‌نویی دو فصل قبل شروع شد. تیموریان در نیم‌فصل به دلیل پاره‌ای مشکلات از استقلال رفت و خیلی‌ها می‌گفتند،‌ این مساله بی‌ربط به شرایط سختی نیست که کادر فنی برایش رقم زده است. در آن فصل، حتی بوقچی‌های استقلال در جریان تمرین این تیم با آندرانیک تیموریان درگیری لفظی پیدا کردند. پس از آن بود که آندو تصمیم گرفت از جمع آبی‌ها جدا شود چراکه اعتقاد داشت در صورت ماندن در این تیم، مورد بی‌احترامی بیشتری قرار می‌گیرد.

او پس از جدایی از استقلال به تراکتورسازی رفت و هر بار که گل می‌زد یا پاس گل می‌داد، جلوی دوربین‌ها شادی معنادار می‌کرد. تیموریان حتی در یک مصاحبه جنجالی درباره اتفاقات استقلال حرف زد. آندو ترجیح می‌دهد این روزها تمرکزش را زیاد روی چنین اتفاقاتی نگذارد و درباره آخرین شرایط تیم ملی هم می‌گوید: همه چیز خوب است. اردو، زمین، بازی تدارکاتی، آرامش و... فقط نیاز به حمایت داریم. بدون حمایت به جایی نخواهیم رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها