شاید خبر تازه ای نباشد، مهرزاد خواجه امیری خواننده‌ آلبوم «سایه‌ سوم» و نوازنده‌ای که بسیاری او را از موفق ترین ها در سبک نیو ایج می دانند، کاندید بخش نیو ایج سال ۲۰۱۵هالیوود شده بود.
کد خبر: ۹۳۳۰۳۴
خواننده ایرانی کاندیدای بهترین آهنگسازی هالیوود

به گزارش جام جم آنلاین مراسمی که سالیانه در دو بخش موسیقی رسانه و موسیقی ژانرها برگزار می‌شود خواجه امیری در قسمت ژانرهای موسیقی به‌عنوان کاندید دریافت جایزه انتخاب شده است.
مهرزاد خواجه امیری نوازنده ،آهنگساز و خواننده ای که آلبوم های موفق با کلام و بی کلام خود در سبک های پاپ و نیو ایج و موسیقی جهانی( New Age & World Music ) را به بازار موسیقی عرضه کرده است، پس از اجرای موفق خود در برج آزادی که با استقبال فراوان علاقه مندان در دو سانس تمدید شد، این بار در تالار اندیشه تهران به دیدار هواداران خود خواهد رفت.
این موزیسین جوان و در عین حال با سابقه، قصد دارد، پنجم شهریور ماه، تنظیم های جدیدی از ساخته های یانی، سکرت گاردن، ساخته های بی کلام خود، از جمله قطعه کومیتیس که چندی بیش کاندیدای دریافت جایزه به عنوان برترین آهنگ سبک نیوایج در جهان شده است و ... را به رهبری آرمین تاجبخش و به همراه ارکستر ۵٠ نفره ی خود به روی صحنه ببرد.

ویدئوی قطعه ای که توانست کاندیدای بهترین آهنگساز در سبک نیو ایج سال ۲۰۱۵ هالیوود شود را می توانید از

ببینید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
شهرزاد
-
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
۰
۰
جز معدود هنرمندای ایرانی كه هم در با كلام و هم در بی كلام اثر خوبی از خودش به جا گذاشته عاشق ساخته ی معبد شرقیش هستم
علی
-
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
۰
۰
این نوازنده ، آهنگساز و خواننده جوان ایرانی و مایه افتخار وآرامش ما ایرانی هاست . آثار بسیار زیبای ایشان را دوست دارم مخصوصا كومیستیس ایشان را و بخاطر شنیدن آثار زیبای این هنرمند برای حضور در كنسرت شان لحظه شماری میكنم.

نیازمندی ها