فناوری خودرو

آئودی جدید، جذاب و متفاوت

فکر می‌کنید برای تکمیل مثلثی که در دو ضلع آن، مرسدس کلاس E و ب‌ام‌و سری 5 قرار دارد، به چه خودرویی نیاز داریم؟ پیشنهادهای متنوعی در اختیار داریم، اما اگر بخواهیم مثلثی جذاب ترسیم کنیم نسل جدید A6 آئودی انتخابی از روی تواضع خواهد بود.
کد خبر: ۹۳۲۱۳۶

این گونه به نظر می‌رسد که مدل A6 جدید ادامه دهنده راه A4 آئودی باشد، اما واقعیت به مراتب جذاب‌تر از یک به روزرسانی ساده است. این خودروساز آلمانی در نظر دارد پس از رونمایی رسمی از A6 جدید در نمایشگاه فرانکفورت در سپتامبر 2017 آن را برای تولید انبوه در سال 2018 آماده کند.

نکته جالب درباره برنامه‌های آئودی این است که این شرکت، مدل A8 را به عنوان پرچمدار خود در پایان امسال معرفی خواهد کرد تا دنیا بداند که تنها چند ماه بعد باید منتظر محصول خلاقانه دیگری به نام A6 جدید باشد.

این خودرو از نخستین محصولات آئودی محسوب می‌شود که زیر نظر مغز متفکر طراحی جدید آن یعنی مارک لیچ پا به دنیای خودروسازی می‌گذارد.

در A6 جدید از نسل جدید نمایشگرهای لمسی حساس به اشاره دست استفاده شده که در نوع خود، در دنیا اولین محسوب می‌شود. محصول خلاقانه آئودی مجهز به سیستم الکترونیکی 48-volt و موتور برقی توربوشارژ قدرتمندی است که آن را از بسیاری مدل‌های مشابه متمایز می‌کند.

اما چرا این سیستم از اهمیت زیادی برخوردار است؟ این فناوری، نوعی سیستم هوشمند محسوب می‌شود که بخشی از عملکرد آن شامل هدایت خودکار خودرو در ترافیک سنگین است. به این ترتیب خودرو به سیستم کنترلی کاملی مجهز شده که با توجه به سرعت لحظه‌ای آن در بهترین وضعیت ناوبری
قرار می‌گیرد.

آئودی حساب ویژه‌ای روی این خودروی جدید باز کرده است. البته باید منتظر رونمایی رسمی از A8 در تابستان سال آینده باشیم. پس از آن نوبت به A6 جدید می‌رسد که با قیمت پایه 35 هزار دلار (حدود 123 میلیون تومان) وارد بازارهای جهانی شود.

منبع: autoexpress.co.uk

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها