سری جدید کارتون پرطرفدار فوتبالیست‌ها به مناسبت جام جهانی 2018 روسیه تولید خواهد شد. به گزارش سایت برنامه نود این خبری بود که کارگردان این انیمیشن اعلام کرد و وعده‌اش را به علاقه‌مندانش داد.
کد خبر: ۹۳۱۲۹۹

در میزان محبوبیت و فراگیری این اثر همین بس که تعداد فراوانی از بازیکنان شاخص فوتبال جهان از جمله دل پیرو شیفته آن و شخصیت‌هایش بودند.

این محبوبیت تا جایی پیش رفته که چند وقت اخیر مسوت اوزیل در مسابقات فوتبال یورو از ساق بندهایی منقش به سوباسا و دیگر شخصیت‌های این انیمیشن استفاده کرد.

شرکت‌کنندگان یک میلیونی

فرشید فهیم، مجری «مسابقه جدول» که از شبکه سه سیما در حال پخش است در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر، تخمین یک میلیونی درباره تعداد شرکت‌کنندگان مسابقه تا اینجا زده است.

او این افراد را از زیردیپلم تا دکترا اعلام کرده است و افزوده که خیلی ارتباط میان برندگان و سطح مدرک وجود ندارد و فرد شرکت‌کننده باید اطلاعات عمومی خوبی داشته و جدول حل کن حرفه‌ای باشد. او در خلال گفت‌وگو اشاره کرده که عادل فردوسی‌پور سوالات مسابقه را در حدی می‌داند که یک بچه نیز قادر به پاسخگویی آن است، هر چند به نظر فهیم اعتقاد عمومی اینچنین نیست و عده‌ای تمایل دارند مسابقه با همین روند دنبال شود.

رام کردن شیر وحشی

برنامه «چند درجه» که معمولا سراغ ورزش‌های سخت می‌رود، این‌بار در یکی از قسمت هایش سراغ محمد علی قهرمانی و شغل پراسترس رام کردن شیرهای وحشی رفت. تصمیمی که بی دردسر هم نبود و به گزارش مشرق و به نقل از ایلنا در حین تصویربرداری دوربین برنامه چنددرجه در دهان شیر گیر افتاد. حال این‌که محمد علی قهرمانی نگذاشت کار به جای باریک بکشد و به طرز ماهرانه‌ای آن را از دهان شیر بیرون کشید.

به من ظلم شده

محسن افشانی اعتقاد دارد در ماجرای کنار گذاشته شدنش در برنامه ماه عسل در سال‌های دور مظلوم واقع شده است. به گزارش ایسنا او که در برنامه شیدایی حاضر شده بود، گفت که در ابتدا از پیشنهاد اجرای ماه عسل ترسیده و قبول دارد که اجرایش نسبت به دیگران ضعیف است. او همچنین بخشی از این اتفاق را ناشی از هیجانات و اقتضائات آن دوران دانست که تنها 19 سال داشت و البته توقع کنار گذاشتنش در میانه کار را نداشت.

به دنیا بگویید بایستد

امیرمحمد زند که سابقه بازی در سریال‌های مختلف را داشته است، در گفت‌وگو با پایگاه خبری فردا به خاطره‌ای از دوران سربازی اشاره کرد که بعدها موضوع سریال «به دنیا بگویید بایستد» نیز شد. به گزارش جام نیوز و به نقل از فردا این اتفاق عجیب مربوط می‌شود به یکی از هم‌خدمتی هایش که با اسلحه او خودکشی کرد و پس از آن او را متهم به قتل آن سرباز و دستگیر می‌کنند. او ادامه می‌دهد که خدا روشکر چند روز بعد فهمیدند که او خودکشی کرده و من بی‌‌گناهم و تبرئه شدم.

خمس و زکات فرهنگی

امیر‌حسین صدیق که در برنامه «کتاب باز» با ظاهری مشابه آنچه در سریال کتابفروشی هدهد داشت حضور دارد، در گفت‌وگو با پایگاه خبری فردا گفت: گریمش به دلیل فیلمی سینمایی است که او مشغول بازی در آن است. او در این گفت‌وگو اجرایش در برنامه کتاب باز را به نوعی خمس و زکات فرهنگی دانسته است. همچنین اشاره کرده که چون در قبال فرهنگ و کتابخوانی احساس مسئولیت می‌کند، اجرای کتاب باز زکات فرهنگی بازیگری‌اش به حساب می‌آید.

پیشنهادها ضعیف است

خواننده‌ای که تاکنون 30 آهنگ برای ائمه (ع) خوانده است عدم حمایت را دلیلی بر کمرنگ شدن آثار موسیقایی مرتبط با معصومین دانسته است. به گزارش جام‌نیوز غلامرضا صنعتگر در گفت‌وگو با دفاع‌پرس گفت: بعضی اوقات پیشنهادها چنان ضعیف است که کار در حد و اندازه نام مقدس ائمه‌(ع) ضبط نمی‌شود. او همچنین اشاره کرد که تمایل بسیاری به برگزاری کنسرتی برای اجرای آهنگ‌های مذهبی اش دارد البته تا امروز ممکن نشده و حمایتی از او صورت نگرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها