کوتاه از فوتبال

زانه با سیتی 5 ساله بست

لروی زانه پدیده فوتبال آلمان که فصل قبل در شالکه بازی‌های خوبی از خود به نمایش گذاشته بود، روز گذشته قرارداد پنج ساله خود را با منچسترسیتی امضا کرد تا به خرید جدید این تیم تبدیل شود.
کد خبر: ۹۲۸۰۸۵

به گزارش اسکای اسپورت، این بازیکن 20 ساله با قراردادی به ارزش 37 میلیون پوند از شالکه راهی منچسترسیتی شد و در اولین مصاحبه خود از این که قرار است با پپ گواردیولا در منچسترسیتی بازی کند ابراز رضایت کرد. زانه بعد از ایکای گوندوگان و نولیتو سومین خرید این فصل منچسترسیتی به شمار می‌رود.

هافبک بارسا در روبین کازان

هافبک دفاعی کامرونی تیم فوتبال بارسلونا با ترک آبی‌و‌اناری‌ها راهی لیگ برتر روسیه شد. بارسلونا و الکس سانگ طی توافقی دوجانبه قرارداد مابین خود را فسخ کردند تا این هافبک دفاعی کامرونی بتواند به‌عنوان بازیکن آزاد از آبی‌و‌اناری‌ها جدا شود و به باشگاه روبین کازان روسیه، تیمی که خاوی گراسیا هدایت آن را برعهده دارد، ملحق شود. سانگ 28 ساله در سال 2012 با قراردادی 12 میلیون یورویی از آرسنال به بارسلونا پیوست و انتظار می‌رفت که توانایی‌اش برای بازی در چند پست از جمله مرکز خط دفاعی، او را به مهره‌ای کاربردی برای کاتالان‌ها تبدیل کند، اما هرگز در این تیم به یکی از مهره‌‌های ترکیب اصلی تبدیل نشد. سانگ در مجموع طی دو فصل حضورش در بارسلونا 65 بازی انجام داد و تنها یک گل زد.

دومین هتل رونالدو

مهاجم پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید دومین شعبه از هتل‌های زنجیره‌ای خود را در پایتخت کشورش افتتاح کرد. کریستیانو رونالدو که ماه گذشته اولین شعبه از هتل‌های زنجیره‌ای‌ خود موسوم به «پستانا CR7» را در زادگاه خود، جزیره مادیرا افتتاح کرده بود، روز گذشته دومین شعبه این هتل‌ها را در پایتخت کشورش (لیسبون) افتتاح کرد که این هتل دقیقا از دو هفته دیگر آماده پذیرایی از مهمانانش خواهد بود. شعبه جدید هتل‌های رونالدو 4 ستاره است و در قلب شهر لیسبون واقع شده و 82 اتاق و یک سوئیت دارد و هزینه اقامت در آن از شبی 250 یورو شروع می‌شود و تا 1250 یورو که برای سوئیت است، بالا می‌رود. این هتل معماری جوان‌پسند دارد و هدف آن جذب گردشگران جوان در فاصله سنی میان 18 تا 34 ساله است.

خبر بد برای لیورپولی‌ها

لیورپول در دیداری دوستانه به مصاف رم ایتالیا رفت که این دیدار در نهایت با پیروزی 2 بر یک تیم ایتالیایی به پایان رسید. این دیدار علاوه بر شکست، یک خبر بد دیگر هم برای قرمزپوشان آنفیلد داشت و آن این که آلبرتو مورنو،‌ ستاره اسپانیایی لیورپول در دقایق پایانی با آسیب دیدگی شدید مواجه شد و نتوانست به بازی ادامه دهد. این دومین بازیکن لیورپول است که در فصل آمادگی با آسیب‌دیدگی مواجه می‌شود. پیش از این هم سنگربان جدید تیم کلوپ با شکستگی دست مواجه شد و تا دو ماه نمی‌تواند به میدان برود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها