با پیشرفت تکنولوژی و استفاده بیشتر مردم از سیستم های هوشمند و الکترونیک، دستگاه های چندکاره به محبوبیت بیشتری دست یافته اند. از این رو فلشی را معرفی می کنیم که علاوه بر یک فلش، کاربرد های مفید دیگری نیز دارد.
کد خبر: ۹۲۷۸۷۸
فلشی که کاربردی است +عکس

به گزارش جام جم کلیک ، Corsdrive فلشی چندکاره است که علاوه بر کاربرد خود به عنوان فلش، بخشی برای خواندن کارت حافظه microSD نیز دارد. از طریق اتصالات میکرو یو اس بی و لایتنینگ هم می توانید به راحتی این گجت را به گوشی ها و دستگاه های هوشمند خود متصل کنید.

Corsdrive 13.25 در ۳۸ در ۶ میلی متر ابعاد داشته و از ظاهری باریک و جمع و جور در کنار زیبایی طراحی چوب خود بر خوردار است. این فلش در ۴ مدل با ظرفیت های ۳۲، ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگا بایت موجود است و با سرعت بالایی فایل هایتان را به کامپیوتر انتقال می دهد. از طریق پورت های مجزای خود نیز می تواند به سهولت به گوشی های اندرویدی و آی او اس متصل شود و فایل های مورد نظرتان را در خود ذخیره کند. با برخورداری از جایگاه microSD قادر خواهید بود حافظه بیشتری به این فلش چندکاره بیافزایید. کارت حافظه اضافه از ۸ گیگا بایت تا ۵۱۲ گیگا بایت ساپورت می شود. این فلش ۳۹ دلار قیمت دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها