حضور رامین رضاییان در تیم ریزه اسپور ترکیه مثل کودتای این کشور کوتاه بود. رامین دیروز به تهران بازگشت تا شاید برای همیشه فکر بازی در ترکیه را از سرش بیرون کند. حالا نوبت به انتخاب تیم جدید است و امضای یک قرارداد دیگر. آیا این قرارداد با باشگاه پرسپولیس خواهد بود؟
کد خبر: ۹۲۷۷۳۷

خودش که گفته انتخاب‌های اول، دوم و سومش پرسپولیس است. با این حال یک مشکل بزرگ در مسیر این بازگشت وجود دارد. فهرست پرسپولیس تقریبا جای خالی ندارد و برانکو هم در آخرین اظهارنظر خود گفته این اخلاقی نیست که یک بازیکن را به خاطر جذب رامین از فهرست خارج کند! با این حال پرسپولیسی‌ها امیدوارند پس از بازگشت مهدی طارمی، رامین رضاییان را هم در ترکیب خود ببینند. شاید وساطت‌ها کارساز شود. دیروز علی کریمی برای صرف ناهار به اردوی پرسپولیسی‌ها رفت تا به قول خودش در آستانه بازی با فولاد به قرمزها روحیه بدهد. با این حال خیلی‌ها می‌گویند انگیزه اصلی کریمی از دیدار با برانکو، پادرمیانی برای بازگرداندن رامین رضاییان بود. خود کریمی این موضوع را تکذیب نکرد: به نظرم رامین رضاییان می‌تواند به تیم کمک کند و مهره مثمرثمری باشد، اما الان نظر من مهم نیست. باید توجه داشت که امسال پرسپولیس باید در سه جام شرکت کند. در ادامه بازی‌ها طولانی و فشرده می‌شود. به همین دلیل اگر تیم بازیکن خوب داشته باشد خیالش راحت است. در نهایت تصمیم با برانکو است و هرچه او بگوید باید هواداران به آن احترام بگذارند.

کریمی در ادامه افزود: من کاری به نوع رفتن رامین رضاییان ندارم. ایرادی که من می‌گیرم به نحوه بستن قرارداد است. در این سطح شرط و شروطی در قراردادشان می‌گذارند که به نظر من چندان حرفه‌ای نیست. به هر حال او شرایطی داشت که از پرسپولیس رفت و من هم به کار او ایراد نمی‌گیرم. چون به هرحال زندگی ورزشی خودش است و اختیارش را دارد که به هر تیمی خواست برود اما دیدید که به یک ماه هم نکشید که فهمید چه تصمیمی گرفته است.

این حمایت علی کریمی از رامین رضاییان، خیلی زود تشکر بازیکن فصل گذشته قرمزها را به همراه داشت. رضاییان دیروز در اینستاگرام خود نوشت؛ نمی‌دانم با چه زبانی از علی کریمی که تنهایم نگذاشت و در کنارم بود، تشکر کنم.

البته کریمی تنها حامی رضاییان نبود. دیروز علی پروین هم در اظهارنظری کوتاه عنوان کرد که اگر لازم باشد برای بازگشت رامین به پرسپولیس با برانکو صحبت خواهد کرد. حال باید دید باشگاه پرسپولیس در مورد این بازیکن چه تصمیمی خواهد گرفت. راه‌های پیش‌رو کاملا مشخص است:

ـ جذب یک دروازه‌بان زیر 23 سال و خالی کردن یک جای خالی در میان نفرات بزرگسال

ـ فسخ قرارداد یکی از بازیکنان بزرگسال

ـ توافق با رامین برای حضور در ترکیب پرسپولیس از نیم فصل دوم

در غیر این‌صورت رامین مجبور است به پیشنهادات سفت و سخت چند تیم لیگ برتری توجه کند. ذوب‌آهن، تراکتورسازی و سپاهان از جمله تیم‌هایی هستند که این بازیکن ملی‌پوش را می‌خواهند و منتظرند ببینند باشگاه پرسپولیس درباره او چه تصمیمی خواهد گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها