میانجیگری با جنایت پایان یافت

مردی که هنگام آب‌ پاشی میان افغان‌ها در یک ساختمان نیمه‌کاره، با یکی از آنها دعوا کرده و او را کشته بود، بزودی در دادگاه کیفری محاکمه خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۶۵۳۲
میانجیگری با جنایت پایان یافت

به گزارش جام‌جم ، بعدازظهر پنجم آبان سال گذشته کارآگاهان جنایی اداره دهم پلیس آگاهی تهران در جریان درگیری خونینی در ساختمان نیمه‌کاره‌ای در یکی از محله‌های منطقه تهرانپارس قرار گرفتند.

ماموران همراه بازپرس محسن مدیرروستا، کشیک قتل دادسرای امور جنایی در محل حاضر و با جسد جوان افغان به نام جعفر رو‌به‌رو شدند.

ماموران با تحقیق از دوستان مقتول متوجه شدند آنها و مقتول درحال شوخی کردن با هم و آب‌ پاشی بودند که یکی از کارگران، از این کار ناراحت شده و در پی درگیری با جعفر او را کشته و پیش از حضور پلیس فرار کرد.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی در شعبه ششم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران، جست‌وجو برای دستگیری عامل جنایت آغاز و وی چند ماه بعد از این جنایت دستگیر شد.

چند روز پیش متهم به قتل برای آخرین دفاع به شعبه ششم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد.

او این بار هم به قتل جوان افغان اعتراف کرد و با ابراز پشیمانی از این کار، به قاضی پرونده گفت: آن روز افغان‌ها درحال آب‌پاشی به یکدیگر بودند. یکباره چند کارگر دیگر با آنها دعوایشان شد. در جریان درگیری خواستم میانجیگیری کنم که با مقتول درگیر شدم. او با میله آهنی به سرم زد که از پله‌ها به پایین افتادم. دقایقی بعد چاقوی یکی از افغان‌ها را گرفتم و جعفر را با چاقو زخمی و فرار کردم، فکر نمی‌کردم او بمیرد. با اخذ آخرین دفاع از متهم، پرونده وی با صدور جلب به دادرسی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد. او بزودی محاکمه خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
شاپور
-
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۸
۰
۰
دعوای بین خود افغانی ها بوده است . امیدواریم روزی این افغانی ها از كشور بیرون شوند

نیازمندی ها