استاد دانشگاه امام حسین(ع):

امنیت امروز ایران بی نظیر است

استاد دانشگاه امام حسین(ع) گفت: نیروهای ایرانی اگر برای حفاظت از مرزهای خود به مرز مدیترانه و رژیم اشغالگر قدس نروند، دشمن به خاک مان و منطقه خلیج فارس نفوذ پیدا خواهد کرد.
کد خبر: ۹۲۴۶۱۴
امنیت امروز ایران بی نظیر است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از شبکه رادیویی ایران، سردار ناصر شعبانی در گفت و گو با برنامه «ما برای یاری آمده ایم» گفت: اکنون کشورهای مستضعف منطقه تحت سلطه و مورد هجوم دشمنان قرار گرفته اند؛ جمهوری اسلامی ایران برای حفاظت دستاوردها و امنیت کشورهای مستضعف باید به دفاع از آنان بپردازد.

وی با بیان اینکه در این مبارزه ایران محوریت را بر عهده دارد، افزود: حیدریون پاکستانی، فاطمیون اهل افغان، زینبیون سوری، حزب الله، نجبای عراق و نبویون ایرانی (اهل سنت بلوچ) از جمله کسانی هستند که در این راه ما را همراهی می کنند.

این مدافع حرم در بخش دیگر به رخدادهای اخیر در فرانسه، ترکیه و آلمان اشاره کرد و یادآور شد: امنیت ایران امروز بی نظیر است، اگر نیروهای ایرانی برای حفاظت از مرزهای خود به مرز مدیترانه و رژیم اشغالگر قدس نروند، دشمن به خاک مان و منطقه خلیج فارس نفوذ پیدا خواهد کرد.

استاد دانشگاه امام حسین(ع) در بخش دیگر سخنانش با بیان اینکه قتل عام و سربریدن به لحاظ دینی و انسانی امر پسندیده نیست، خاطر نشان کرد: امروزه به لطف پروردگار، همه نیروهای مدافع حرم فارغ از ملیت خود به انسجامی واحد رسیده اند و برای مهار این پدیده شوم و نابخردانه تلاش فراوان می کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها