تمرینات تیم پرسپولیس به زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی منتقل خواهد شد. شرایط زمین ورزشگاه شهید کاظمی و دوری آن از سطح شهر و همچنین ازدحام جمعیتی که در چند وقت اخیر در این منطقه به‌وجود آمده، باعث شد تا مسئولان این باشگاه تصمیم بگیرند موقتا به زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی بازگردند.
کد خبر: ۹۲۴۰۷۷

تمرینات تیم پرسپولیس روز جمعه تعطیل و از روز شنبه شاگردان برانکو در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی تمرینات خود را ادامه خواهند داد.

آمادگی برای اجرای طرح بلیت‌فروشی براساس شماره صندلی

مدیر مجموعه ورزشی آزادی از آمادگی این مجموعه برای بلیت‌فروشی سکوی تماشاگران براساس شماره صندلی خبر داد. سید حسن طباطبایی گفت: به لحاظ فنی زیرساخت‌های این کار در ورزشگاه آزادی در نظر گرفته شده و در صورت موافقت سازمان لیگ می‌توان از همین فصل بلیت‌فروشی را براساس شماره صندلی انجام داد. در همین راستا شماره صندلی تماشاگران در طبقه نخست نصب شده و در صندلی‌گذاری طبقه دوم نیز به این اصل مهم توجه می‌شود. وی افزود: در صورتی که سازمان لیگ بلیت‌فروشی را براساس شماره صندلی انجام دهد، ورود و خروج تماشاگران به ورزشگاه آزادی راحت‌تر می‌شود و آنها مجبور نیستند برای مسابقه‌ای مثل دربی از شب قبل از بازی در ورزشگاه حضور به‌هم رسانند.

کفشگری ممنوع‌المصاحبه شد

قائم مقام باشگاه پدیده خراسان اعلام کرد، هافبک این تیم تا اطلاع ثانوی ممنوع‌المصاحبه خواهد بود. مجتبی سرآسیایی اظهار کرد: با تصمیم کمیته انضباطی باشگاه، مهرداد کفشگری تا اطلاع ثانوی حق انجام مصاحبه با رسانه‌ها را ندارد.باشگاه پدیده به‌دنبال آرامش است و با تصمیمی که کمیته انضباطی باشگاه گرفته و به‌منظور برون‌رفت از حواشی موجود درخصوص حضور بازیکن قانونی تیم پدیده در تمرینات، کفشگری تا اطلاع ثانوی ممنوع‌المصاحبه است و در صورت انجام مصاحبه با جریمه از سوی باشگاه روبه‌رو خواهد شد.

مخالفت تراکتور با تعویق دربی تبریز

مشکلات ایجاد شده پیرامون میزبانی تیم‌های تبریزی لیگ برتر، باعث شد تا مسئولان باشگاه ماشین‌سازی پیشنهاد تعویق دربی تبریز با تراکتورسازی را در هفته چهارم به سازمان لیگ ارائه دهند. ماشین‌سازان در توضیح این موضوع اعلام کرده‌اند باتوجه به پرهوادار بودن دربی تبریز بهتر است این مسابقه به تعویق بیفتد تا در ورزشگاه یادگار امام(ره) و با حضورهواداران پرتعداد انجام شود. به هر ترتیب باشگاه تراکتورسازی رسما با پیشنهاد ماشین‌سازی مخالفت کرد. امیر قلعه‌نویی به مسئولان باشگاه اعلام کرده در صورت تعویق مسابقه با ماشین سازی تمام برنامه‌های تیمش به هم می‌ریزد و با این موافقت نکنند.

جدایی علی کریمی از خونه به خونه

کاپیتان سابق تیم ملی ایران که به عنوان مدیر فنی در خونه به خونه فعالیت می‌‌کرد از این تیم جدا شد، علی کریمی از اواسط سال گذشته به عنوان مدیر فنی در تیم فوتبال خونه به خونه مشغول به کار شد و در بیشتر بازی‌های این تیم حضور پیدا می‌کرد. البته کریمی در دو دیدار گذشته تیمش مقابل استقلال و پرسپولیس حاضر نشد. ظاهرا اظهارنظرهای علیرضا مرزبان مبنی بر این‌که اجازه دخالت در امور فنی به هیچ شخصی را نمی‌دهد باعث شده تا کریمی عطای کار در خونه به خونه را به لقایش بخشیده و از این تیم جدا شود.

کریمی سال گذشته همراه مهرداد میناوند به خونه به خونه بابل رفت.

هنریکه؛ مصدوم اصلی سپاهان

دکتر رشادی پزشک تیم سپاهان آخرین شرایط مصدومین این تیم در آستانه شروع لیگ را تشریح کرد.بنابر توضیحات وی پدرو هنریکه مهاجم برزیلی این تیم که با مشکل پارگی عضله روبه‌روست در وضعیت مبهم قرار داشته و تلاش‌ها برای بهبود سریع‌تر وی در حال انجام است، اما رسیدن وی به نخستین دیدار سپاهان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

ورمزیار جانشین روشن

صادق ورمزیار، پیشکسوت استقلال به عنوان مدیر آکادمی این باشگاه انتخاب شد. این اتفاق در حالی رخ داد که چند روز پیش حسن روشن‌خواهان برکناری علی سامره از هدایت تیم فوتبال استقلال شد و این امر با مخالفت افشارزاده روبرو شد. در نهایت مدیرعامل باشگاه استقلال امروز (چهارشنبه) حسن روشن را از سمتش بر کنار و صادق ورمزیار را به عنوان مدیر جدید آکادمی استقلال انتخاب کرد. البته افشارزاده یک بار گفته بود که از ابتدا هم حکمی برای روشن صادر نکرده بود.

کامیابی‌نیا به تمرینات برگشت

هافبک سرخ پوشان که در دو جلسه اخیر در تمرینات تیمش شرکت نکرده بود دیروز به تمرینات بازگشت. هافبک دفاعی پرسپولیسی‌ها که از ابتدای تمرینات این تیم در دوران آمادهسازی برای حضور در لیگ شانزدهم حضور داشت با هماهنگی باشگاه در دو جلسه اخیر در تمرینات این تیم شرکت نداشت.

کمال کامیابی‌نیا از دیروز مجددا در تمرین سرخ‌پوشان حضور پیدا کرد. شایعه شده بود کامیابی‌نیا قهر کرده است؛ اما هنوز این شایعه تایید یا تکذیب نشده است.

جانشین رحمتی مشخص شد

زمانی که استقلال سیدحسین حسینی را خرید همه تعجب کردند چون این دروازه‌بان مصدوم بود؛ اما حالا به نظر می‌رسد این دروازهبان آماده شده و می‌تواند در خدمت استقلال باشد. دروازه‌بان دوم استقلال حالا برای پر کردن جای خالی سیدمهدی رحمتی در دو بازی اول استقلال آماده به نظر می‌رسد. حسینی چند روزی است که به صورت جدی تمرین می‌کند و این بهترین خبر برای آبی‌ها در آستانه آغاز لیگ برتر محسوب می‌شود. حسینی دیروز به خبرنگاران گفت: شرایط سختی را پشت سر گذاشتم. کار مشکلی بود که بعد از سه ماه مصدومیت بتوانم خودم را به مرز آمادگی برسانم؛ اما خدا را شکر می‌کنم که حالا آماده‌ام.

نویدکیا تمدید کرد

محرم نویدکیا، کاپیتان تیم سپاهان قراردادش را به مدت یک فصل با این تیم تمدید کرد. نویدکیا عصر دیروز قراردادش را با سپاهان برای یک فصل دیگر تمدید کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها