فینال فینال‌ها یا همان سوپرلیگ ایران بالاخره به اتمام رسید و یحیی گل‌محمدی با ذوب‌آهن موفق شد قبل از شروع لیگ، یک جام دیگر را مال خود کند. او بازی 2 بر صفر باخته را مقابل استقلال خوزستان که قهرمان لیگ شده بود با برتری 4 بر 2 به سود خود به اتمام رساند. این بازی به وقت اضافی کشیده شد تا بازیکنانی که بتازگی از فصل بدنسازی خارج شده‌اند، شرایط سختی را در گرمای اصفهان تجربه کنند. بازیکنان هر دو تیم در پایان بازی می‌گفتند: کاش این بازی در همان 90 دقیقه تمام می‌شد.
کد خبر: ۹۲۳۹۷۳

عزت اللهی رفت، صادقی آمد

ایمان صادقی که سابقه حضور در درون دروازه پرسپولیس را دارد با عقد قراردادی به تیم ملوان پیوست. صادقی در گذشته نیز دروازه‌بان ملوان بود که یک نیم فصل به پرسپولیس رفت. ملوان در حالی مشغول جذب بازیکن است که هنوز سرمربی ندارد.

نادر عزت‌اللهی (پدر سعید عزت اللهی) که هفته گذشته برای هدایت تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با مسئولان این باشگاه مذاکره کرده بود و حضور قطعی‌اش در این تیم منوط به بررسی شرایط تیم بود، از حضور روی نیمکت ملوان انصراف داد.

حق اعتراض دوباره را از استقلالی‌ها گرفتند

باشگاه استقلال به خاطر تخلف هوادارانش در هفته بیست و نهم لیگ سال قبل به انجام یک بازی بدون حضور تماشاگر محکوم شد که این حکم باید در اولین هفته لیگ اعمال شود. البته آبی‌پوشان مدتی قبل به این رای اعتراض کردند، اما اعتراض آنها از سوی کمیته انضباطی مورد قبول واقع نشد تا کار به کمیته استیناف بکشد. کمیته استیناف نیز جدا از این که رای قبلی را تائید کرد، اجازه اعتراض دوباره را نیز از باشگاه استقلال گرفت و تحت هر شرایطی، آبی‌پوشان باید در ورزشگاه خالی به مصاف نفت تهران بروند.

کرار مصدوم نیست

در چند روز اخیر خبرهای مختلفی در مورد مصدومیت کرار مطرح شد و این شایعه به‌دلیل تمرینات انفرادی این هافبک عراقی در روزهای گذشته قوت گرفت. با این حال تیم پزشکی تراکتورسازی اعلام کرد که این بازیکن مصدوم نیست و در هفته اول لیگ برتر می‌تواند به میدان برود. در حال حاضر سینا عشوری تنها مصدوم تراکتورسازی است که نمی‌تواند در دو هفته ابتدایی لیگ برتر به میدان برود.

اخوان: دیدید گفتم، محمدی جریمه نشده است!

هنگام سفر سپاهانی‌ها به بابل برای حضور در جام مدافعان حرم، درگیری فیزیکی شدیدی بین مهرداد محمدی و یکی از بازیکنان جوان سپاهان رقم خورد که مهرداد، ستاره فصل گذشته راه‌آهن بدجوری از خجالت همبازی‌اش درآمد. بعد از این درگیری گفته شد محمدی 10 درصد از قراردادش کسر خواهد شد، اما اخوان سرپرست سپاهان اعلام کرد این مساله صحت ندارد. سپس اصغر باقریان، مدیرعامل سپاهان این مطلب را تائید کرد. اخوان در مصاحبه با ما، جمله جالبی به زبان آورد و گفت: دیدید گفتم مهرداد جریمه نشده است!

اولین بازی رضاییان در ترکیه

تیم ریزه اسپور ترکیه که از وجود رامین رضاییان، بازیکن سابق پرسپولیس بهره می‌برد در یکی از دیدارهای دوستانه پیش‌فصل خود در اردوی اتریش با نتیجه 2 بر صفر مغلوب تیم آرمنیا بیله‌فلد آلمان شد.

گل‌های این بازی را آندره آس فوگلزامر در دقیقه 63 و فرانسیسکو رودریگس در دقیقه 87 به‌ ثمر رساندند.

شکایت دستیار مظلومی از استقلال

مهدی ارژنگی‌نیا که فصل گذشته به عناون آنالیزور در کادر فنی استقلال حضور داشت از باشگاه استقلال شکایت کرد.

وی که سال‌هاست در کنار مظلومی فعالیت می‌کند برای دریافت مطالبات خود از استقلال شکایت کرده است و همین مساله ناراحتی بهرام افشارزاده را در پس داشته است زیرا این مدیر چندی قبل به این مربی گفته بود مطالباتش را پرداخت می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها