وکیل مهاجم فرانسوی آرسنال مذاکره موکلش برای انتقال به ناپولی را تکذیب کرد. رسانه‌های ایتالیا به انتقال ژیرو مهاجم فرانسوی آرسنال به ناپولی پرداختند که این شایعه دیروز از سوی وکیل این ستاره فرانسوی تکذیب شد. مایکل مانولو در مصاحبه با سایت فوتبال ایتالیا گفت: آنچه رسانه‌ها در چند روز گذشته درباره ژیرو منتشر کردند درست نیست. اگر آرسنال قصد فروش او را داشته باشد ابتدا با من صحبت می‌شود؛ اما تا الان ژیرو بازیکن آرسنال است و هیچ خبری از جدایی او نیست.
کد خبر: ۹۲۳۵۲۱

تلاش مجدد بشیکتاش برای جذب رمی

تیم فوتبال بشیکتاش اسپور ترکیه یک بار دیگر برای به خدمت گرفتن لوییک رمی مهاجم فرانسوی چلسی تلاش می‌کند. این تیم چندی قبل برای استخدام رمی پا پیش گذاشت که نتیجه‌ای نگرفت. بشیکتاشی‌ها که به نظر می‌رسد ماریو گومس،‌مهاجم شاخص آلمانی خود را از دست دهند، ‌امیدوار بودند با جذب ستاره خط حمله چلسی، جایگزینی مناسب جذب کنند. با این حال منابع رسانه‌ای ترکیه از تلاش دوباره این تیم خبر دادند. روزنامه حریت نوشت بشیکتاش در حال آماده‌سازی پیشنهادی بهتر برای جذب این گلزن 29 ساله هستند. رمی تاکنون 31 بازی برای تیم ملی فرانسه انجام داده است.

بکن‌باوئر: از بازگشت هوینس استقبال می‌کنم

فرانتس بکن‌بائر رئیس افتخاری بایرن مونیخ از بازگشت احتمالی اولی هوینس به این تیم استقبال می‌کند. اسطوره آلمان‌ها در گفت‌وگو با روزنامه بیلد گفت: ‌بایرن به اولی هوینس نیاز دارد و اولی هوینس هم به بایرن. چنین باشگاه فعال و موفقی نباید از تجربیات هوینس محروم شود. من که از بازگشت احتمالی او استقبال می‌کنم. هوینس تا 3 سال قبل ریاست باشگاه ژرمنی را در اختیار داشت که به دلیل پرداخت نکردن مالیاتش برای مدتی به زندان افتاد.

بن‌بست انتقال هیگواین به یوونتوس

باشگاه یوونتوس حاضر نیست رقم فسخ قرارداد ستاره ناپولی را بپردازد که این امر باعث منتفی شدن انتقال این با زیکن می‌شود. انتقال گونزالو هیگواین ستاره ناپولی به یووه به نظر می‌رسد منتفی شده است زیرا ناپولی به هیچ وجه حاضر نیست از رقم فسخ قرارداد این ستاره آرژانتینی کوتاه بیاید در مقابل یووه نیز آمادگی پرداخت چنین رقمی را ندارد. په په ماروتا مدیر ورزشی یوونتوس در مصاحبه با روزنامه توتو اسپورت گفت: تا این لحظه گفت‌وگویی درباره جذب هیگواین نشده است. ما رسما پیشنهاد خود را ارائه کردیم ولی به نظر می‌رسد باشگاه ناپولی او را کمتر از 94 میلیون یورو نمی‌فروشد.

فالکائو:‌فوتسال، نیمار را مشهور کرد

فالکائو بازیکن قدیمی برزیل معتقد است ستاره‌ای همچون نیمار با حضور در فوتسال به درجات عالی در فوتبال رسید. فالکائو که اکنون در لیگ فوتسال هند بازی می‌کند، در مورد رشد بازیکنان شاخص فوتبال برزیل به خصوص نیمار باور خاصی دارد. او گفت: «ورزش فوتسال نه فقط نیمار بلکه به رونالدو، روبینیو و کاکا هم کمک کرده تا در فوتبال پیشرفت کنند. فوتسال در برزیل در تمام مدارس توسط بچه‌ها انجام می‌‌شود. نیمار یکی از دوستان بزرگ من است. ما اغلب با هم حرف می‌زنیم و او از من مرتب می‌پرسد که در فوتسال هند چه می‌گذرد».

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها