انتخاب یک هنرپیشه به عنوان زیباترین چهره جهان

چهره امبر هرد به عنوان زیباترین چهره جهان انتخاب شد.
کد خبر: ۹۲۳۳۹۸
انتخاب یک هنرپیشه به عنوان زیباترین چهره جهان

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دویچه وله، شماری از پژوهشگران با به‌کارگیری استانداردهای تعیین‌شده علمی در بررسی چهره افراد مشهور به این نتیجه رسیدند که «هرد» زیباترین چهره جهان را دارد. این هنرپیشه آمریکایی اخیرا از همسر خود جانی دپ جدا شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۲ انتشار یافته: ۹
مختار
-
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
۰
۰
آمریكاییها برن كاسه كوزشون و جم كنن با این مسخره بازیا ، همیشه برترینها رو سعی میكنن از كشور خوشون بیرون بیارن ، بزرگترین خواننده جهان ، بزرگترین هنرمرد جهان ، زیباترین زن درجهان . من اصلاً نمی فهمم جهان اونا متشكل از چند نفره ، 10 نفر، 100 نفر ، هزار نفر . واقعاً مسخرس كه توی این دنیای چندین و چند میلیارد نفری یه هنرپیشه پیسوری رو به عنوان زیباترین چهره انتخاب میكنن .
زیباترین
-
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
۱
۰
ملاكاشون مزخرفه.ایرانیا از همه جا خوشكلترن.
ترنم
-
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
با شما موافقم ملاكاشون مزخرفه ولی ایرانیا از همه خوشگلتر نیستن . زیبایی امری نسبیه كه تمام ملیتها از سیاه تا سفید از اون بهره بردن واینكه قطعاً این هنرپیشه زیباترین زن نیست بلكه فقط در دسته بندی زیباها قرار میگیره همین .
داود
-
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
۰
۰
سلام
خسته نباشید دوستان عزیز
بعضی خبرا ارزش اینو نداره كه حتی رو سایتی با این وجهه قرار داده بشه
والا نفهمیدم
اگه زیبا اینه پس بقیه زیباها باید برن لب چشمه
آناهیتا
-
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
۰
۱
به نظر من زیباترین هنرپیشه جهان , آلن دلون در دوران جوانی اش بود. آلن دلون بازیگر مشهور فرانسوی از بهترین بازیگران دهه ۱۹۶۰ , دهه ۱۹۷۰ , دهه ۱۹۸۰ بود كه از زیباترین و خوش تیپ ترین مردان جهان بود , دارای شخصیت جذاب و دوست داشتنی بود .
آرش
-
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
آناهیتای عزیز بدون كه تو دنیا همیشه لفظ زیبا رو برای خانمها استفاده میكنند و برای مردان از كلماتی مثله جذاب ، خوش تیپ استفاده میشه . البته كه این خانوم هم همچین تحفه تباركی نیست .
ناشناس
-
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
آقای آرش , شما قبل از اینكه بخواهید به دیگران گوشزد كنید كه لفظ زیبا را درباره خانم ها بكار می برند كه متاسفانه دید و آگاهی شما هم پایین است و درك درست از ادبیات فارسی ندارید زیرا جمله خانم آناهیتا كاملا درست است هم از لحاظ ادبی و هم از لحاظ بیان , زیرا واژه ی زیبا هم در مورد خانم ها بكار میرود و هم در مورد آقایان و هم در مورد اشیا ,در ضمن شما در جمله تان ۲ غلط املایی داشتید خانوم نه خانم , همچین نه زیرا این جمله زبان كوچه و بازی است چنین درست است و یك غلط دستوری یا همان ادبی داشتید البته كه این خانوم هم همچین تحفه تباركی نیست , جمله كاملا از لحاظ دستوری غلط است . چه خوب است آدمها وقتی درك درستی از نظری ندارند یا از خبری درك درست ندارند اظهار نظر نكنند و بجای آن مطالعه كنند تا هم دستور زبان یاد بگیرند و هم فهم و شعور بالاتر پیدا كنند .
ببو ببعی
-
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
۰
۰
به نظر اینجانب زیباترین چهره در سینمای جهان همین ببعی خودمان است . قبول ندارید ؟ فقط یك قسمت این سریال را در شبكه های كارتون جهان قرار دهید ببینید چه می شود .
ببین این یكی را دیگر در سایت بگذارید . بابا به جان تمام گوسفندهای عالم این ایمیل واقعی است . این اسم هم در این كشور آزاد اسمی است كه من گوسفند دارم. به كسی هم كه توهین نشده /فیش حقوقی هم كه هوا نكردم / بگذارنیش داخل سایت عمو / منتظرم . بای یعنی یع
ساسان
-
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
۰
۰
این كجاش خوشگل است ؟

نیازمندی ها