نام سردار در لیست روستوف برای لیگ قهرمانان اروپا

فیفا به نفع آزمون رأی داد

کمیته اتحادیه فوتبال روسیه با بررسی پرونده شکایت روبین کازان و سردار آزمون در نهایت رای به نفع تیم کازان اعلام کرد و ثبت قرارداد این بازیکن با روستوف را لغو کرد. گاتزتا روسیه در این باره نوشت: کمیته اتحادیه فوتبال روسیه سردار آزمون را بازیکن روبین کازان اعلام کرد و قرارداد او با روستوف را ثبت نکرد تا به نفع کازان رای داده باشد.هر چند آزمون معتقد است بندی در قرارداد او بوده که هر تیمی مبلغ معین برای او پرداخت کند می تواند او را به خدمت بگیرد. باید ببینیم واکنش آزمون و سرانجام این بازیکن در فوتبال روسیه چه خواهد شد و فیفا این تصمیم را تغییر خواهد داد یا خیر.
کد خبر: ۹۲۲۸۸۵

تاسیسات در یک‌چهارم نهایی باشگاه‌های آسیا

تیم فوتسال تاسیسات دریایی با برتری قاطعانه مقابل نماینده لبنان به مرحله بعدی جام باشگاه‌های آسیا راه یافت. این تیم در آخرین بازی گروه B جام باشگاه‌های فوتسال آسیا به مصاف المیادین لبنان رفت و با برتری 6 بر 2 به عنوان تیم نخست گروه به یک چهارم نهایی رسید.

ورمزیار مشاور افشارزاده شد

صادق ورمزیار بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال به عنوان مشاور فنی بهرام افشارزاده انتخاب شد.وی در نشستی با مدیریت باشگاه استقلال و همچنین منصوریان، خرمگاه علی چینی حضور پیدا کرد. ورمزیار در زمان مربیگری مرحوم ناصر حجازی یکی از اعضای کادرفنی استقلال بود.

احتمال افزایش مالیات بازیکنان و مربیان

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال از احتمال افزایش مالیات بازیکنان و مربیان فوتبال خبر داد.

محمود شیعی، با اشاره به نشست اخیر هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال درخصوص ضرورت افزایش مالیات قرارداد مربیان و بازیکنان این رشته یادآور شد: فدراسیون فوتبال با بیشترین گردش مالی و هزینه‌های سنگین این مجموعه، کمترین مالیات را از قراردادهای درشتی که در این فدراسیون منعقد می شود دریافت می‌کند در حالی که اگر اخذ 2 درصد مالیات به 5 درصد افزایش یابد خیلی از برنامه‌های میان مدت و بلندمدت فدراسیون به نفع فوتبال و آینده‌سازان آن مدون و اجرایی خواهد شد.

سفر گزینه استقلال و سپاهان در سفر

احسان حاج صفی که تیمش در لیگ دسته دوم آلمان به لیگ سه سقوط کرده هنوز تیم آینده اش را مشخص نکرده است.او در ایران به دو تیم استقلال و سپاهان وعده هایی داده و در حالی که گفته شده ممکن است سر از لیگ یونان در آورد اما او را به استقلال نزدیک می‌دانند.حاج صفی طبق آخرین اخبار منتشره به دوبی رفته و عنوان شده که این سفر، تفریحی بوده اما حالا گفته می شود که زیاد هم برای تفریح نرفته است.

شایعه شده که وی برای مذاکره با شفیع زاده که اخیرا به عابربانک استقلال مشهور شده به دوبی رفته است؛ شفیع زاده در ماجرای تمدید قرارداد امید ابراهیمی نیز به باشگاه کمک مالی کرد.

حضور اجباری دسته اولی‌ها در جام حذفی

تیم‌های لیگ دسته اول باید در مسابقات جام حذفی در فصل 96 ـ 95 شرکت کنند.

مراسم قرعه‌کشی لیگ دسته اول امروز در سالن روابط عمومی سازمان لیگ و با حضور مسئولان باشگاه‌ها و نمایندگان رسانه‌های گروهی برگزار می‌شود. طبق اعلام کمیته مسابقات سازمان لیگ، لیگ دسته اول فصل 96-95 با حضور 18 تیم برگزار می شود و از سویی دیگر حضور تیم‌های لیگ یک در مسابقات جام حذفی فصل آینده اجباری و الزامی است. در فصل گذشته تیم‌های لیگ دسته اول می‌توانستند در رقابت‌های جام حذفی شرکت نکنند.

تست پزشکی اوکراینی های مد نظر پرسپولیس

پلی یانسکی و پریموف دو بازیکن اوکراینی مدنظر باشگاه پرسپولیس دیروز برای انجام تست‌های پزشکی راهی ایفمارک شدند.این دو بازیکن با مسئولان باشگاه پرسپولیس به توافق رسیده بودند اما قرار شد در صورتی با آنان قرارداد بسته شود که تست‌های پزشکی این دو بازیکن با موفقیت همراه باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها