آخرین تمرینهای تیم ملی فوتبال در سایه حمایت فوقالعاده مردم مکزیک
به گزارش مهر، مطالعات محققان دانشگاه میشیگان نشان میدهد افرادی که آب کافی مصرف نمیکنند در مقایسه با افرادی که به میزان کافی آب مینوشند، دارای شاخص توده بدنی بیشتری هستند.
محققان با مطالعه حدود 10 هزار فرد بزرگسال دریافتند افرادی که روزانه آب کمتری مصرف میکنند 50 درصد بیشتر در معرض ابتلا به چاقی قرار دارند.
کانی دیکمن، سرپرست تیم تحقیق، در این باره میگوید: «یافتهها نشان میدهد رژیم غذایی حاوی آب بیشتر، چه به صورت نوشیدنی یا آب موجود در میوهها و سبزیجات، احتمالا با وزن سالمتر همراه است.» در مجموع مشخص شد افرادی که به میزان کافی آب مصرف میکنند به طور میانگین دارای شاخص توده بدنی 28 هستند، در حالی که در افراد کم آب، شاخص توده بدنی 29 به بالاست. به گفته محققان، یکی از دلایل این موضوع، این است: افرادی که به قدرکافی آب مینوشند، احساس سیری بیشتری داشته و در نتیجه کمتر میخورند و دچار اضافه وزن نمیشوند.
آخرین تمرینهای تیم ملی فوتبال در سایه حمایت فوقالعاده مردم مکزیک
حسین کعبی: وقتی فیگو را در جام جهانی زدم....