مستطیل سبز

اعتراف گلزن فینال یورو 2016

زننده گل برتری تیم ملی فوتبال پرتغال مقابل فرانسه در فینال رقابت‌های یورو 2016 اعتراف کرد پدرش به دلیل قتل مادرش در زندان به‌سر می‌برد.
کد خبر: ۹۲۲۰۴۶

براساس گزارش دیلی‌میل، ادر گفت: زمانی که 12 سال داشتم مادرم را از دست دادم. پدرم به جرم قتل مادرم دستگیر و به 16 سال زندان محکوم شد که بزودی این مدت پایان می‌یابد. ادر بازیکن تیم ملی فوتبال پرتغال که متولد گینه بیسائو است، درباره خانواده خود گفت: یکی از خواهرانم در انگلیس تحصیل می‌کند و دیگری هم مدتی است به انگلیس رفته است. برادرم هم در پرتغال زندگی می‌کند. او ادامه داد: من از کودکی همراه مادرم به پرتغال آمدیم تا کنار پدر زندگی کنیم. یک روز پدرم مرا با خودش برد تا با او زندگی کنم ولی بعدها به مدرسه شبانه‌روزی رفتم.

رنگ بنفش روی پیراهن دوم بارسلونا

رنگی که تیم فوتبال بارسلونا برای پیراهن دومش انتخاب کرده، در همان طیفی قرار دارد که رقیب دیرینه این تیم هم برای پیراهن دوم خود سفارش داده است. شرکت تولید لوازم ورزشی نایکی، فراهم‌کننده پوشاک تیم فوتبال بارسلونا، از پیراهنی که برای بازی‌های خارج از خانه این تیم طراحی کرده است رونمایی کرد. ظاهرا رنگ بورس این روزهای اسپانیایی‌ها بنفش است، زیرا رئال مادرید و بارسلونا همین رنگ را به‌عنوان پیراهن دوم خود انتخاب کرده‌اند. پیراهن و شورت ورزشی بارسایی‌ها بنفش است و در کنار آنها نواری صورتی رنگ، همرنگ با جوراب تیم دیده می‌شود. پیراهن اول بارسلونا برای فصل 17-2016 پیش از این رونمایی شده بود که در این پیراهن به سبک سنتی پیراهن‌های این باشگاه، از نوارهای عمودی آبی‌واناری به کار رفته است.

زیدان، خامس را نمی‌خواهد!

ستاره کلمبیایی رئال مادرید اسپانیا مورد تائید مدیرعامل باشگاه است؛ اما سرمربی این تیم دل خوشی از او ندارد! خامس رودریگز ستاره کلمبیایی رئال در فصل گذشته بیش از آنچه فرصت بازی و درخشش داشته باشد، روی نیمکت بود و کنایه‌ها و مصاحبه‌های گاه و بیگاه او از دید زیدان بی‌مورد و کاملا غیرحرفه‌ای بوده است. زیدان بر این باور است که خامس رودریگز هرگز یک بازیکن کامل نیست و حق ندارد، طوری برخورد کند که باشگاه مجبور به حفظ او باشد. احتمال فروش خامس البته کم نیست و رئال مادرید در چند روز آینده به وکیل او درباره آینده این ستاره جوان پاسخ قطعی خواهد داد.

دی‌شیلیو در فهرست خریدهای رئال

یک نشریه معتبر اسپانیایی ادعا کرده که خرید مدافع ایتالیایی میلان در دستور کار سران باشگاه رئال مادرید قرار گرفته است. روزنامه مارکا نوشت درخشش ماتیا دی‌شیلیو، مدافع ملی‌پوش میلان در ترکیب ایتالیا در رقابت‌های یورو 2016، توجه سران باشگاه رئال مادرید را جلب کرده و این تیم هم به فهرست بلندبالای مشتریان این بازیکن 23 ساله اضافه شد. دی‌شیلیو برخلاف فصل گذشته که در اکثر هفته‌های سری A عملکرد ضعیفی در ترکیب تیمش داشت، تحت‌ِهدایت آنتونیو کونته در یورو بازی‌های خوبی ارائه کرد که نتیجه آن علاقه‌مند شدن باشگاه‌هایی مانند یوونتوس و ناپولی به او بوده و اکنون رئالی‌ها هم خواهان جذب او شده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها