مدافع فرانسوی پاری‌سن ژرمن با قراردادی پنج ساله به بارسلونا پیوست. لوکاس دینیه مدافع فصل گذشته رم که به‌صورت قرضی برای جالوروسی بازی می‌کرد، دیروز با مبلغ 16 میلیون یورو و قراردادی پنج ساله به بارسلونا پیوست.
کد خبر: ۹۲۲۰۴۵

بارسا از مدت‌ها پیش به دنبال این مدافع فرانسوی بود. او از همین فصل برای آبی ـ اناری‌ها بازی خواهد کرد و به نظر می‌رسد رقیب سرسختی برای جوردی آلبا خواهد بود. او دیروز با صورتی بانداژ شده به باشگاه رفت. مشکل این بازیکن عمل جراحی بینی و مشکل تنفسی پیش آمده در انتهای فصل گذشته بود که به خاطر درد شدید در ناحیه حلق و بینی مجبور به مصرف مسکن‌های قوی شده بود و به همین دلیل از پزشک بارسلونا و مسئول دوپینگ بارسا خواست تا آزمایش‌های پزشکی را به هفته آینده موکول کنند.

یوونتوس با ایگواین به توافق رسید

براساس گزارش‌های منتشر شده، قهرمان ایتالیا با مهاجم ناپولی به توافق رسید. آینده گونزالو ایگواین، بهترین گلزن فصل اخیر سری A ایتالیا همچنان در ناپولی در هاله‌ای از ابهام است و او حاضر نیست قراردادش را با این باشگاه تمدید کند. در همین حال گزارش‌ها حاکی از آن است که باشگاه یوونتوس با این مهاجم آرژانتینی برای عقد قراردادی چهار ساله با دستمزد سالانه هفت میلیون یورو به توافق رسیده و حالا فقط توافق با باشگاه ناپولی باقی مانده است.

بازگشت گوتسه به دورتموند

هافبک ملی‌پوش بایرن‌مونیخ برای پیوستن به باشگاه بورسیا دورتموند با تیم پیشین خود به توافق رسیده است. نشریه «بیلد» آلمان گزارش داد که پیشنهاد 23 میلیون یورویی باشگاه بورسیا دورتموند مورد موافقت ماریو گوتسه قرار گرفته و او خواهان بازگشت به تیم پیشین خود است، هرچند باشگاه بایرن‌مونیخ مخالف این انتقال است 27 میلیون یورو از دورتموند درخواست کرده است.

بن عطیه یوونتوسی شد

مدافع مراکشی بایرن مونیخ به‌صورت قرضی به بیانکونری پیوست. مسئولان باشگاه یوونتوس در نهایت موفق شدند، رضایت سران باشگاه بایرن را کسب کنند و مهدی بن عطیه مدافع مراکشی را به تورین بیاورند. بن عطیه به صورت قرضی به مدت یک فصل به یووه منتقل شده است. این مدافع مراکشی پس از درخشش در ترکیب رم، موفق شد به بایرن مونیخ برود و در آنجا نیز عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت. یووه در پایان فصل آینده می‌تواند با او قرارداد دائمی امضا کند. قیمت او را 20 میلیون یورو برآورد کرده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها