جنجال بزرگ در روزهای آرام استقلال

و دوباره اتهام خیانت!

چندی قبل، علیرضا منصوریان با گلایه از مصاحبه‌هایی که بعضی چهره‌های جدا شده استقلال کردند و کاملا واضح بود مهدی رحمتی را نشان رفتند، از آنها خواست، آرامش این تیم را به هم نزنند. مظلومی سرمربی سابق استقلال هم که مدام مصاحبه می‌کرد و می‌گفت به او خیانت شده، اما هیچ‌گاه توضیح نمی داد چه نقشی در ناکامی‌های فنی این تیم داشته است. منصوریان سراسر این روزها دلخور بود و می‌گفت بهتر است آرامش استقلال را حفظ کنند، اما گویا او خبر نداشت موج بزرگ‌تری در راه است.
کد خبر: ۹۲۱۲۷۰

فرزاد مجیدی، برادر فرهاد مجیدی چهره محبوب استقلال که سال گذشته خیلی کم مصاحبه کرد، ناگهان بدون هیچ موضوعیتی در مصاحبه‌ای جنجالی از پایین تا بالای باشگاه استقلال را به انتقاد گرفت. او گفت، دستیاران مظلومی جز دو نفر، کار بلد نبودند. گفت افشارزاده مدیر نیست و باید برود. تاکید کرد، مشاور اجرایی باشگاه را به اسم عابربانک آوردند. از این گفت که چند بازیکن استقلال به پرویز مظلومی خیانت کرده اند و اگر لازم باشد، اسم می‌آورد و... .

این حرف‌های فرزاد، ناگهان آتش بزرگی در استقلال به راه انداخت و روز گذشته در اردوی این تیم در ارمنستان بازخورد زیادی داشت و آرامش استقلال را به هم ریخت. منصوریان که بشدت از این اتفاق‌ها دلخور شده بود، گفت: به این حرف‌ها کاری نداشته باشید. ما در مرحله آماده‌سازی هستیم. استقلالی‌ها از ما توقع دارند و باید فقط به این موضوع فکر کنیم. منصوریان از روز اول بر دو واژه تاکید داشت «اتحاد، اتحاد»، «حمایت، حمایت» و دیروز هم بار دیگر روی این موضوع پافشاری کرد. او معتقد است، اینها کلید موفقیت تیمش در فصل جدید خواهند بود و اگر حمایت و اتحاد نباشد، استقلال به جایی نمی‌رسد. دیروز البته این اتحاد به هیچ وجه در استقلال دیده نمی شد. پس از مصاحبه جنجالی مجیدی که جو استقلال را به هم ریخت، نوازی، دین‌محمدی و پورحیدری علیه او مصاحبه کردند. نکته اصلی اینجا بود که پرویز مظلومی، سرمربی سابق استقلال اولین بار مصاحبه کرد و از خیانت در استقلال گفت، اما دیروز سکوت کرده بود و در عوض فرزاد مجیدی این بحث‌ها را ادامه می‌داد. منصور پورحیدری سرپرست استقلال در این باره به جام‌جم می‌گوید: من اصلا نمی‌فهمم چرا این بحث‌ها را در استقلال راه انداخته‌اند. تیم نیاز به آرامش دارد. من جای این دوستان بودم، به جای مطرح کردن حرف‌های قدیمی که به نظرم پایه و اساسی ندارد، از تیم حمایت می‌کردم که فردا شرمنده تماشاگران نباشم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها