«عصر یخی» در اکران بین المللی

شرکت فیلم سازی سونی پنجمین قسمت مجموعه فیلم انیمیشنی «عصر یخی» خود را، سه هفته زودتر از آمریکای شمالی در چند کشور جهان اکران عمومی کرد.
کد خبر: ۹۱۹۰۹۳
«عصر یخی» در اکران بین المللی

به گزارش جام جم آنلاین ، این کمدی اکشن خانوادگی عهد کهن در هفت کشور دنیا به روی پرده رفت و در سه روز اول نمایش، 20 میلیون دلار فروش کرد.

فرانسه و اسپانیا دو کشور یزرگ قاره اروپا هستند، که تازه ترین قسمت این انیمیشن کامپیوتری را به نمایش عمومی گذاشته اند.«عصر یخی» تازه سینما، برای بیست و دوم ژولای در حدود 4200 سالن سینمای آمریکای شمالی به روی پرده خواهد رفت.

چهارمین قسمت این انیمیشن موفق در سال 2012 توانست 716 میلیون دلار در سطح بین المللی فروش کند. این در حالی است که تماشاگران آمریکایی فقط 161 میلیون دلار برای دیدن آن پرداخت کردند.

پرسشی که از سوی اهل فن و تحلیل گران اقتصادی سینما مطرح شده این است که آیا قسمت پنجم این فیلم هم می تواند موفقیت کلان بین المللی قسمت قبلی را تکرار کند یا خیر.

به نوشته نشریه اسکرین اینترنشنال، تیم دو نفره گالن تی چو و مایک تورمیر امر کارگردانی «عصر یخی» تازه را انجام داده اند. فیلم نامه فیلم هم از خود آن هاست.

داستان فیلم در باره اتحاد دوباره مانی، دیه گو و سید (با صدای ری رومانو، دنیس لیری و جان لگوئیزامو) با باک (با صدای سایمن پگ) است، تا با نیرویی مقابله کنند که می تواند دنیا را از بین ببرد.

شرکت سونی اعلام کرده قصد دارد هر هفته تعدادی کشور جدید را به جمع کشورهای نمایش دهنده این کمدی اکشن ماجراجویانه خود بیفزاید.

مدیران سونی اعتقاد دارند این شیوه اکران بین المللی انیمیشن هایشان، کارکرد بهتری در جدول گیشه نمایش فیلم ها دارد و کمک می کند تا آن ها فروش بیشتری کنند.

شرکت سونی در سال 2012 هم با بهره گیری از همین شیوه بود که توانست فروش غیرقابل باور 716 میلیون دلاری بین المللی قسمت چهارم «عصر یخی» را به دست بیاورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها