کنایه یک روزنامه بلژیکی به ویلموتس

یک روزنامه شهر بروکسل از باخت تیم ملی فوتبال بلژیک مقابل ولز انتقاد کرد و به تیم تحت امر مارک ویلموتس کنایه زد. روزنامه دونیوزبلات در تحلیلی بعد از باخت 3 بر یک بلژیکی‌ها مقابل ولز با انتقاد از ویلموتس و شاگردانش نوشت: «شیاطین سرخ از راهیابی به نیمه‌نهایی بازماندند. با وجودی که ناینگولان تیم را زود پیش انداخت، تیم ملی به حق 3 بر یک مقابل ولز بازنده شد. قصه یورو به این ترتیب زودتر از آنچه انتظار می‌رفت، برای ما به اتمام رسید. خداحافظ شیاطین سرخ... و سلام جناب ویلموتس!»
کد خبر: ۹۱۸۵۹۶

انتقاد «کورتوا» از ویلموتس

تیبو کورتوا، دروازه‌بان تیم ملی بلژیک پس از حذف از یورو 2016 به شدت از تاکتیک‌های سرمربی انتقاد کرد: «نمی‌خواهم بعد از حذف شدن همه چیز را نابود کنم؛ اما در دیدار با ولز همان اشتباهاتی را مرتکب شدیم که در بازی اول‌مان مقابل ایتالیا انجامش داده بودیم. مقابل سیستم 3-5-2 دوباره با همان سیستم قبلی بازی کردیم و به همان مشکلی خوردیم که بازی با ایتالیا با آن برخورد کرده بودیم. ما فرصت طلایی برای رسیدن به فینال مسابقات را از دست دادیم و من بدترین شکست عمر ورزشی‌ام را مقابل ولز تجربه کردم و یک شانس بزرگ را از دست دادم.»

انتقاد تند کان از بلژیک

شکست تیم ملی بلژیک آنقدر بد بود که جدا از کارشناسان بومی، اهالی فوتبال در دنیا هم نسبت به آن واکنش نشان دادند. الیور کان دروازه‌بان اسبق تیم ملی آلمان گفت: «واقعا جای تاسف دارد. مربی داخلی مثل هولگر استانیسلاوسکی در چنین موقعیتی با 46 سال سن و بدون تمرین،‌ خیلی بهتر می‌توانست کار کند. بلژیک به دست خودش ضربه خورد. کل خط دفاع در مرکز زمین باز شد. مدافع میانی که نباید این گونه مغلوب شود. بلژیک بخصوص در عقب زمین خود بدون طرح و برنامه بود. به همین دلیل نمی‌توانست از دروازه خود به جلو رفته و موقعیت ایجاد کند. این که شما بیایی و تیمت را فقط روی ضدحمله روانه بازی کنی، در حقیقت بیش از حد تیمت را تک‌بعدی می‌کنی. من از وضعیت جسمانی تیم بلژیک چیزی سر درنیاوردم.»

بیل: احساس فوق‌العاده‌ای دارم

گرت بیل، ستاره تیم ملی ولز پس از پیروزی تیمش مقابل بلژیک و صعود به نیمه نهایی یورو 2016 گفت: احساس فوق‌العاده‌ای دارم. ایمان داشتیم که می‌توانیم تا این مرحله صعود کنیم. گفته بودیم خوب کار خواهیم کرد. از این مسیر لذت برده‌ایم. بسختی تلاش خواهیم کرد. تمام نقاط زمین را پوشش دادیم. فکر می‌کنم شایسته حضور در نیمه نهایی بودیم و تیم شایسته‌ای هستیم. به خودمان ایمان داریم و می‌دانیم چکار می‌توانیم انجام دهیم.

هازارد: شب تلخی رقم خورد

ادن هازارد، کاپیتان تیم ملی بلژیک گفت: حذف تیم ما از یورو 2016 برایم بسیار تلخ بود. ما به تلاش ادامه می‌دهیم و اهداف بزرگی در سر خواهیم داشت. فشار زیادی روی ویلموتس است. سال هاست او مربی ماست. لحظات فوق‌العاده‌ای با هم داشته‌ایم. امشب ولی ناامید شدیم ولی فکر می‌کنم ویلموتس باید فکر کند و بعد در مورد آینده‌اش تصمیم بگیرد. اگر با ما نبود برایش آرزوی موفقیت می‌کنم. تبیم ما بسیار جوان است و مناسب آینده. دو سال دیگر جام جهانی است و یک هدف دیگر. بنابراین از حالا به مقدماتی‌اش فکر می‌کنم و پس از آن یورو 2020.

ویلیامز: این پیروزی تقدیم به هواداران

اشلی ویلیامز، کاپیتان تیم ملی ولز صعود این تیم به نیمه‌نهایی یورو را به هواداران تقدیم کرد: توصیف این پیروزی سخت است. ما از حضور در یورو خوشحال بودیم و پس از آن از صعود از گروهمان... و حالا به همین مسیر ادامه می‌دهیم. من عاشق هوادارانمان هستم. ‌آنها فوق‌العاده‌اند و امیدوارم همه در ولز خوشحال باشند. مطمئنم هستند. ما برای آنها می‌جنگیم، ما برای خودمان می‌جنگیم و برای گروهمان. هنوز متوجه این که چه اتفاقی افتاده نشده‌ام. شاید تا فردا طول بکشد تا بفهمم چه شده است!

واکنش گیگز به پیروزی تاریخی ولز برابر بلژیک

رایان گیگز اسطوره فوتبال ولز درباره صعود کشورش به نیمه‌نهایی یورو گفت: «کاری که ولز انجام داده در تاریخ ولز حک خواهد شد. من واقعا احساس غرور می‌کنم. این واقعا بزرگ‌ترین شب در تاریخ فوتبال ولز است، چون بهترین نتیجه تاریخ ما رقم خورده است؛ اما چیزی که تحسین‌برانگیزتر بود، عملکرد تیم بود که بهترین بازی‌اش را ارائه کرد. کار ولز برای معمولی نشان دادن تیم دوم دنیا، تحسین‌برانگیز بود. زمانی که کولمن هدایت تیم را در سال 2012 برعهده گرفت، تیم ملی ولز اوضاع جالبی نداشت. او و گری اسپید رابطه بسیار صمیمانه‌ای داشتند. کولمن پس از مرگ اسپید بسیار تحت فشار بود، اما اوقات بد می‌توانند به شما برای پیشروی کمک کنند.»

کاسیاس: خداحافظی نکرده‌ام!

ایکر کاسیاس، دروازه‌بان سرشناس تیم ملی اسپانیا گفت: «هرگز خداحافظی نکرده‌ام و منتظرم تا تکلیف نام مربی بعدی مشخص شود. اگر می‌خواستم به ضرر تیم حرفی بزنم و کاری بکنم در جریان برگزاری بازی‌ها این اقدامات را از من می‌دیدید، اما اکنون که ماجرا تمام شده، فقط تحمل می‌کنم و همه تلاشم این است که احترام مربیان و مقامات را نگه دارم. وظیفه من این است که همان بازیکن محبوب مردم باشم و مردم از من انتظار ندارند که نشست خبری برگزار کنم و پاسخ دل بوسکه را بدهم و یا درباره چیزهایی حرف بزنم که اگر مردم بدانند، مشکلاتی برای فوتبال اسپانیا پیش می‌آید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها