عضو هیات رییسه در گفت و گو با جام جم آنلاین:

تشکیل فراکسیون سوم بعید است/ ادامه رایزنی پزشکیان با نوبخت درباره برنامه ششم

عضو هیات رییسه مجلس دهم گفت: شاید عده ای که به دنبال شکل گیری فراکسیون های دیگری در مجلس دهم هستند در پی استقلال عمل بیشتری هستند و ممکن است این عده احساس می کنند خواسته های آنها در تصمیم گیری ها لحاظ نمی شود.اما با توجه به تجربه مجلس قبلی بعید است در این دوره از مجلس بیش از دو فراکسیون داشته باشیم.
کد خبر: ۹۱۸۴۳۵
تشکیل فراکسیون سوم بعید است/ ادامه رایزنی پزشکیان با نوبخت درباره برنامه ششم

امیر قاضی زاده در گفت و گو با خبرنگار جام جم‌آنلاین، با اشاره به اینکه نمایندگان را نمی توان برای تشکیل فراکسیون های متعدد محدود کرد در عین حال گفت: اما با توجه به شکل گیری فراکسیون های مجلس و مشخص شدن نظرات و آرا بعید می دانم نمایندگان تمایلی برای وارد شدن به اینگونه جناح بندی ها از جمله فراکسیون مستقل،اعتدال و...داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه شکل گیری فراکسیون دیگری به جز فراکسیون های فعلی در مجلس بعید است تصریح کرد: در مجلس قبل نیز در حدود دو سال پایانی برخی در جهت شکل گیری فراکسیونی به نام اعتدال تلاش کرده و مصاحبه هایی نیز در این رابطه انجام دادند اما در عمل چنین تصمیمی عملی نشد.

عضو هیات رییسه مجلس تصریح کرد: شاید عده ای که به دنبال شکل گیری فراکسیون های دیگری در مجلس دهم هستند در پی استقلال عمل بیشتری هستند و ممکن است این عده احساس می کنند خواسته های آنها در تصمیم گیری ها لحاظ نمی شود .

نماینده مردم مشهد در مجلس دهم گفت: با توجه به تجربه مجلس قبلی بعید است در این دوره از مجلس بیش از دو فراکسیون داشته باشیم.

قاضی زاده در ادامه در مورد آخرین اخبار از زمان ارایه لایحه برنامه ششم توسعه به مجلس نیز گفت: در این زمینه بنا بود آقای پزشکیان با محمد باقر نوبخت"رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی " رایزنی داشته باشند اما در جریان این رایزنی های نیستم و خبری در این رابطه ندارم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
جانبازو بازنشسته
-
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
۰
۰
آقایان محترم دنبال تشكیل فراكسیون جدید نباشید به دنبال این باشید كه دولت فعلی و دولت قبلی چرا بیت المال را تحت عنوان پرداخت حقوق های نجومی به مدیران و اشراف زادگان داده اند مگر اسلام و كتاب آسمانی ما قرآن چنین توصیه هایی كرده است و ...

نیازمندی ها