سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
پیامهایی که تمام آنها به گفتوگوهای بین کاربران مربوط نیست و بخشی از آنها را پیامهای تبلیغاتی و سرویسهای پیام کوتاه تشکیل داده است. حالا این خدمات ارزشافزوده دیگر فقط راهی برای ارتباط نیست و به راهی برای کسبوکارهای جدید و ارائه سرویسهای مختلف محتوایی تبدیل شده است. تا جایی که خلاصی از پیامکهای تبلیغاتی، دغدغه بسیاری از کاربران شده است. با روی کارآمدن اینترنت پرسرعت همراه و تمایل بیشازپیش کاربران برای استفاده از اپلیکیشنهای پیامرسان، دنیای پیامکی وارد عصر جدیدی شده و آمارها نشان میدهد دیگر این پیامهای کوتاه درونشبکهای انتخاب اول کاربران نیست. در این اینفوگرافیک نگاهی انداختهایم به تحولات و مسیری که این پیامکها از ابتدا تاکنون در ایران و جهان طی کرده و شرایطی که در حال حاضر دارند.
آرش جهانگیری
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
علی اصغر هادیزاده، رئیس انجمن دوومیدانی فدراسیون جانبازان و توانیابان در گفتوگو با «جامجم» مطرح کرد