نحوه قرار گرفتن جسد و تیزهوشی بازپرس جنایی، معمای مرگ مرموز مرد میانسال را فاش کرد.
کد خبر: ۹۱۷۶۱۲

به گزارش جام‌جم، ساعت 19 و 30 دقیقه دوشنبه مرگ مرموز مرد میانسالی در منطقه گوجگیر کلات به سیدجواد حسینی، بازپرس ویژه قتل مشهد اطلاع داده شد. در ادامه بازپرس همراه ماموران خود را به محل کشف جسد در حاشیه جاده رساند. جسد مرد میانسال در میان درخت‌های گز قرار داشت و چند روز از مرگ او می‌گذشت.

هیچ آثاری از درگیری و شکستگی در بدن او مشاهده نمی‌شد. با توجه به نحوه قرار گرفتن جسد و دست مرد میانسال که روی قلبش قرار داشت، بازپرس احتمال داد جنایتی رخ نداده و این مرد بر اثر حمله قلبی فوت کرده است.

در بازرسی محل، خودرویی در فاصله هفت متری جسد پیدا شد که داخل و اطراف آن کابل‌های برق قرار داشت. کشف کابل‌های برق این فرضیه را مطرح کرد که این فرد سارق کابل برق بوده و قصد داشته کابل‌های برق را بسوزاند. این در حالی بود که هیچ گزارشی از سرقت کابل برق در منطقه اعلام نشده بود.

با بررسی مدارک داخل خودرو، هویت مرد 58 ساله شناسایی شد. او اهل یکی از شهرهای اطراف مشهد بود که سه روز قبل خانواده‌اش ناپدید شدن وی را گزارش کرده بودند. خانواده این مرد در شکایت خود گفته بودند که پدرشان بیماری قلبی داشته که این موضوع احتمال مرگ بر اثر سکته قلبی را تائید کرد.

پس از تحقیقات مقدماتی جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و بازپرس دستور رسیدگی به پرونده را صادر کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها