در پی خاک‌آلود شدن آسمان بعضی از شهرها، شخصیت‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی نسبت به تجمع ریزگردها در آسمان واکنش نشان دادند:
کد خبر: ۹۱۵۷۸۶

یک گزارشگر توانای فوتبال که سرهنگ هم است: ریزگردها حاصل ماجراجویی و شهرت‌طلبی یک جوان بیکار به اسم امیر دولاب است. مطمئن باشید از کسی که در اسناد مهم و بین‌المللی مثل ویکی‌پدیا دست می‌برد، هر کار دیگری هم ساخته است.

وزیر بهداشت: من با ریزگردا کاری ندارم اما کسایی که از این ریزگردا آسیب دیدن، هر کی باشن و هر کجا باشن، تک‌تک‌شون رو پیدا می‌کنم و به عیادتشون می‌روم، حتی به زور.

یک مجری توانای تلویزیون که ماه عسلش معروف است: ریزگرد با زبون خوش برو وگرنه دعوتت می‌کنم به برنامه ماه عسل و با چشم گریون می‌فرستم خونه‌تون.

یک منتقد سینما که فراست دارد و مسعود هم هست: برو تو خیلی ریزگردتر از اونی هستی که من نقدت کنم. من فقط به اصغر فرهادی و کیمیایی نقد دارم. بقیه برین پی کارتون.

مربی فعلی تیم ملی: اگر تیم ملی به جام جهانی صعود نکند تقصیر برانکو و ریزگردهایش است.

مربی اسبق سابق تیم ملی: کی‌روش ریزگردتر از این حرف‌هاست که حتی جوابش را بدهم.

یک اختلاس‌گر معروف: از وقتی این ریزگردها آمده‌اند دیگر رقم‌های درشت اختلاسم به چشم کسی نمی‌آید. این ریزگردها می‌آیند و می‌روند، ولی من همیشه تیتر یک مطبوعاتم.

کارگردان کن و اسکاردار: اسم فیلم بعدی‌ام جدایی ریزگرد از جنوب یا ریزگردنده است.

وزیر خندان خارجه: باید برویم با پنج ریزگرد بعلاوه یک مذاکره کنیم و به آنها بگوییم: هیچ‌وقت یک ایرانی را دچار تنگی نفس نکنید. بعد لبخند بزنیم و عکس بگیریم.

یک آوازه‌خوان عاشق هوای پاک: ریزگرد برو از همه دور شو / ریزگرد برو طعمه گور شو

یک مدیر با فیش حقوقی بالا: این روزا هوای همدیگه رو بیشتر داشته باشیم. صفر مثل گرد و خاک میمونه، به فیش حقوقی کسی وفا نمی‌کنه.

یک آدم بامعرفت: هموطن می‌دونم این روزا قوت غالبت خاکه، اما طلا که پاکه چه منتش به خاکه.

علیرضا لبش

جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها