نوزاد عجول قبل از رسیدن به بیمارستان در آمبولانس به دنیا آمد.
کد خبر: ۹۱۵۷۵۷

ساعت 5 صبح سه‌شنبه مادر بارداری که دچار درد زایمان شده بود در تماس با اورژانس شهرستان بم درخواست کمک کرد. بعد از این تماس یک دستگاه آمبولانس برای امدادرسانی به خانه این زن رفت.

او در حال انتقال توسط امدادگران اورژانس جاده‌ای بروات به بیمارستان بود که درد زایمانش بیشتر شد و هر لحظه احتمال می‌رفت جان مادر و نوزاد به خطر بیفتد.

بنابراین امدادگران در آمبولانس برای زایمان او اقدام کردند و این زن جوان در آمبولانس اورژانس زایمان کرد و دخترش را به‌دنیا آورد. در ادامه مادر و فرزند به بیمارستان پاستور منتقل شدند و حال آن دو خوب گزارش شده است./ روابط عمومی اورژانس شهرستان بم

پسر جنجالی تلگرام پناهنده شد

پسر جنجالی تلگرام بار دیگر با انتشار ویدئویی خبر ساز شد.

او در این ویدئو که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، ادعا کرده از ایران رفته و پناهنده شده است. این موضوع هنوز توسط دستگاه قضایی و پلیس تائید نشده است.

پسر جوان سال گذشته با انتشار عکس‌هایش در کنار دختران جوان خبرساز شد. او سپس با انتشار ویدئویی مدعی شد که پلیس فتا حواسش به همه چیز هست و گوشی تلفن همراهش دزدیده شده بود. او همچنین ادعا کرد که دخترانی که با آنها عکس گرفته از بستگانش هستند. در ادامه متهم توسط پلیس فتا دستگیر و پس از مدتی آزاد شد. ‌/‌جام‌جم

مرگ خودخواسته در خانه

مردی خود را در خانه‌اش در مشهد حلق‌آویز کرد.

شامگاه دوشنبه مرگ مشکوک مردی در مشهد به پلیس گزارش شد.

ماموران پس از حضور در خانه موردنظر با جسد حلق‌آویز مردی روبه‌رو شدند.

همسر این مرد در تحقیقات گفت: بعد از افطار برای خرید نان از خانه خارج شدم که پس از بازگشت با جسد شوهرم روبه‌رو شده و موضوع را به پلیس اطلاع دادم.

در ادامه دست‌نوشته‌ مرد 43 ساله پیدا شد که در آن نوشته بود به‌دلیل مشکلات زندگی خودکشی کرده است.

با اعلام موضوع به علی‌اکبر احمدی‌نژاد، بازپرس جنایی مشهد جسد برای تعیین علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد./ جام‌جم

فروش دردسرساز خودروی پدر

جوانی که با درج آگهی فروش خودروی پدر خود در سایت دیوار برای وی ایجاد مزاحمت کرده بود، توسط پلیس فتای شهرستان جهرم دستگیر شد.

سرهنگ عبدالعظیم انصاری، فرمانده انتظامی شهرستان جهرم در این باره گفت: مردی با حضور در پلیس فتا گفته بود که فرد ناشناسی اقدام به درج آگهی فروش خودرویش در سایت دیوار کرده که این کار باعث تماس خریداران با او شده است.

همزمان با شکایت وی، تحقیقات پلیس برای دستگیری فردی که این آگهی را منتشر کرده بود، آغاز شد. سرانجام ماموران فتا پسر 20 ساله شاکی را بازداشت کردند. او انگیزه‌اش را تفریح و مزاحمت برای پدرش عنوان کرد. /باشگاه خبرنگاران

آزادی 3 زندانی با اکران بارکد

گلریزان سینمایی عوامل فیلم «بارکد» که برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد برگزار شد، با جمع‌آوری مبلغ 19 میلیون تومان به آزادی سه زندانی منجر شد.

شامگاه دوشنبه نمایش ویژه فیلم «بارکد» با حضور عوامل فیلم و جمعی از هنرمندان سینمای ایران در مجموعه پردیس کوروش به کمک ستاد دیه برگزار شد. این اکران باعث آزادی سه زندانی جرایم غیرعمد شد. ‌/‌ روابط عمومی ستاد دیه کشور

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها