تلاش خیلی‌ها این است که برای علیرضا منصوریان حاشیه درست کنند. حتی اگر شده او را به کارلوس کی‌روش بچسبانند و هرازگاهی بگویند منصوریان از کی‌روش خط می‌گیرد. با این حال خود علی منصور فارغ از حواشی‌ای که برایش درست می‌کنند دارد کارش را می‌کند و این روزها بزرگ‌ترین دغدغه‌‌اش آماده‌سازی استقلال برای لیگ برتر شانزدهم است.
کد خبر: ۹۱۵۲۹۶

خیلی‌ها بر این عقیده‌اند که منصوریان از کی‌روش خط می‌گیرد و... .

اولا باید بگویم من در کنار کی‌روش کار کرده‌ام و از لحاظ فکری به او نزدیک هستم. علاقه داشتم از کی‌روش چیزهای زیادی یاد بگیرم. می‌خواستم به منچستر بروم تا در دوره کلاس‌های مربیگری آنجا مدرک A خودم را کامل کنم که کی‌روش گفت کجا می‌روی. آکادمی منچستر خودم هستم. من هم ماندم و فلسفه مربیگری را از او یاد گرفتم. دوست دارم هر روز بر دانش خودم اضافه کنم و خدا را شکر می‌کنم که تا اینجای کار پیشرفت داشته‌ام.

درباره حرف‌هایی که می‌زنند نظری ندارید؟

من از تیم ملی کشورم حمایت می‌کنم.

فارغ از این که چه کسی سرمربی باشد. وقتی تیم ملی هست دیگر استقلال و پرسپولیس مطرح نیست. من پنج بازیکن در تیم ملی دارم و شرایط فدراسیون و برنامه‌ریزی‌های آنها را بخوبی درک می‌کنم. حالا اگر دوستان می‌خواهند اتهام بزنند خودشان می‌دانند و خدای خودشان. من نمی‌توانم هر روز بیایم و جواب بدهم. ما یک تیم جوان هستیم با کادری جوان و ایرانی. من از همه مشورت می‌گیرم و هیچ مشکلی هم بابت این اتفاق ندارم. این حرف‌ها و شایعاتی که مطرح می‌شود برای خود آن آدم‌ها خوب نیست و اصلا در شان فوتبال نیست.

تیم شما با اضافه شدن کاوه رضایی و آرش افشین کامل‌تر شد. نظر خیلی‌ها این است که استقلال نسبت به سال قبل تیم‌تر شده است و امسال حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

ما تمام تلاش‌مان را کردیم تا تیم را به بهترین شکل ببندیم. بیشتر بازیکن‌هایی را که می‌خواستیم جذب کردیم. وقتی قرارداد کاوه را بستیم به افشارزاده گفتم با یک بازیکن جنتلمن توافق کردیم. الان در خط حمله بازیکنان خوبی داریم. البته به یکی دو بازیکن دیگر هم نیاز داریم. در تیم‌مان چند بازیکن جوان هم هستند که شخصا امید زیادی به آنها دارم. هدف ما این است که بتوانیم در فصل جدید یک تغییر سیستم در کارمان داشته باشیم. هواداران استقلال به فوتبال زیبا علاقه دارند. ما هم هدفمان همین است، ولی در کنارش باید نتیجه هم بگیریم. اگر فقط زیبا بازی کنیم و نتیجه نگیریم، آن وقت چه سودی می‌کنیم؟ می‌خواهیم هر دو هدف را پیش ببریم.

الان توقع شما از این همه مهاجم چیست؟ مهاجم‌هایی که همه گلزن هستند.

توقع من این است که در فصل جدید حداقل 60-50 گل بزنیم و حتی بالاتر از این عددها. همه چیز برای موفقیت مهاجم‌های استقلال مهیاست.

در چند روز اخیر هواداران استقبال زیادی از تمرین‌های شما کرده‌اند. این می‌تواند نوید روزهای خوب باشد.

من خوشحالم که مهدی رحمتی و خسرو حیدری به عنوان دو بزرگ‌تر و کاپیتان اول و دوم در کنار ما حضور دارند. هواداران روی سکو می‌دانند نقش کاپیتان‌ها در تیم تا چه اندازه مهم است. من خودم کاپیتان بوده‌ام و این حس را بخوبی درک می‌کنم. مهدی و خسرو بازوهای اجرایی من هستند. من به لیدرها و بقیه تماشاگرها هم گفته‌‌ام هدف باید استقلال باشد نه چیز دیگری. استقلال ستاره‌های زیادی داشته و دارد، اما همه ما کنار هم یک خانواده هستیم که استقلال را شکل می‌دهیم و این از همه چیز مهم‌تر است. هواداران از روز اول تمرین استقبال خوبی کرده‌اند و این نشان می‌دهد آنها می‌خواهند کنار ما باشند.

آقایانی که شایعه می‌سازید، برای خودتان خوب نیست!

دوستانی که اتهام می‌زنند، بدانند خدایی هم هست

مهدی و خسرو بازوهای من هستند

امسال یک هدف ویژه داریم، اتحاد در استقلال

زیبا بازی کنیم و نتیجه نگیریم به درد کسی نمی‌خورد

از همه مشورت می‌گیرم، حتی از کی‌روش

مهاجمان من باید 60-50 گل بزنند

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها