به نظر می‌رسد با وجود حضور یک مدیر کارکشته و قدرتمند در راس ریاست فدراسیون پرحاشیه فوتبال، تغییراتی که از مدتی پیش شروع شده، ادامه یابد.
کد خبر: ۹۱۴۶۲۱

گفته می‌شود دو کمیته خبرساز، یعنی کمیته داوران و کمیته انضباطی بزودی و شاید قبل از آغاز لیگ شانزدهم با تغییرات مهمی از جمله تغییر دبیر این کمیته‌ها مواجه شود. عملکرد ضعیف کمیته داوران طی ماه‌های گذشته سبب شد مشاوران فدراسیون به مهدی تاج، مشاوره‌هایی در مورد ایجاد تحول در برخی نهادهای فدراسیون بدهند و تغییر در کمیته‌ها، یکی از این فعالیت‌هاست.

میثاقیان در بادران فکری در نساجی

اکبر میثاقیان با امضای قراردادی سرمربی تیم بادران در لیگ یک فوتبال کشور شد. وی فصل گذشته در دو تیم خونه به خونه و مس کرمان حضور داشت که نتوانست توفیقی در راه صعود به لیگ برتر با این دو تیم داشته باشد. از طرفی با منتفی شدن حضور اکبر میثاقیان در قائمشهر گفته می‌شود محمود فکری به سرمربیگری تیم نساجی نزدیک شده و توافقات اولیه در این خصوص بین باشگاه نساجی و او انجام شده است.

امضای منصوریان پای طومار نفت

بازیکنان نفت تهران در حالی در ادامه تلاش خود برای باقی ماندن این تیم در تهران طوماری را خطاب به مسئولان نفت، فدراسیون فوتبال و دیگر مسئولان وزارت ورزش امضا کردند که علیرضا منصوریان و دستیارنش نیز پای این طومار را امضا کردند. منصوریان و دستیارانش فصل قبل در نفت تهران تلاش زیادی برای عدم فروپاشی این تیم انجام دادند.

پورغلامی جا زد

باشگاه ملوان در حالی با فرهاد پورغلامی برای هدایت این تیم به توافق رسیده بود که به دنبال شکل‌گیری اما و اگرها پیرامون بازگشت ملوان به لیگ برتر، پورغلامی از پذیرش هدایت این تیم خودداری کرد. دیروز قرار بود مراسم معارفه او در باشگاه ملوان برگزار شود، اما به طور ناگهانی به دلیل آنچه مشکلات خانوادگی عنوان کرد از پذیرفتن هدایت ملوان انصراف داد.

یک برزیلی در سپاهان

سیدینهو بازیکن سابق تیم ملی المپیک برزیل و هافبک تیم فوتبال بوتافوگو برزیل با انجام توافقات لازم با عبدالله ویسی به سپاهان پیوست. گفته می‌شود این بازیکن در تیم بوتا فوگو با کلارنس سیدورف ستاره سابق تیم ملی هلند و باشگاه رئال‌مادرید همبازی بوده است. سیدینهو 1993 در ریودوژانیروی برزیل بوده و هافبک هجومی است.

مذاکره حنیف با خونه به خونه

باشگاه متمول و لیگ یکی خونه به خونه بابل، مذاکرات اولیه با حنیف عمران‌زاده را آغاز کرد. این تیم که برای صعود به لیگ برتر نگاه ویژه‌ای به بازیکنان مازندرانی دارد قرار است بزودی مذاکره حضوری با عمران‌زاده داشته باشد. با توجه به این که عمران‌زاده در لیست مازاد استقلال قرار گرفته، بعید نیست راهی خونه به خونه شود.

افشین در تست پزشکی استقلال

آرش افشین، مهاجم فصل گذشته ملوان و سابق سپاهان و فولاد دیروز در تست پزشکی باشگاه استقلال حاضر شد. پیش از این منصوریان گفته بود اگر افشین در تست‌های پزشکی مشکلی نداشته باشد جذب این باشگاه می‌‌‌‌‌‌‌شود. در صورتی که او بتواند تست‌های پزشکی استقلال را با موفقیت پشت‌سر بگذارد، به استقلال می‌پیوندد. افشین مورد توجه پرسپولیس هم بود، اما با توجه به مصدومیت طولانی‌مدت این بازیکن، سرمربی پرسپولیس ریسک نکرد.

تغییر در هیات مدیره باشگاه فولاد

ترکیب اعضای هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان تغییر کرد و تعداد اعضا از سه به پنج عضو افزایش یافت. بر این اساس عباس بابازاده و حبیب‌‌الله رضایی از اعضای هیات مدیره قبلی به همراه محمد کمالی، جعفر جنامی‌نیا و سیدمحمد قافله‌باشی پنج عضو هیات مدیره جدید باشگاه فولاد خوزستان را تشکیل می‌دهند. علیرضا اژدری‌زاده در حال حاضر سمت مدیرعاملی باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان را بر عهده دارد.

هافبک ملوان در ذوب‌آهن

باشگاه ذوب‌آهن دومین خرید خود در فصل نقل و انتقالات تابستانی را از باشگاه ملوان بندر انزلی انجام داد. محمد ستاری، هافبک 23 ساله فصل گذشته ملوان پس از توافق با مسئولان ذوب‌آهن با عقد قرارداد رسمی به ذوب‌آهن پیوست. این بازیکن نخستین خرید لیگ برتری ذوب‌آهنی‌ها محسوب می‌‌‌‌‌‌‌شود.

ادعای جدید کاوه رضایی؛ می‌روم اتریش!

مدام امروز و فردا و مدام سر کار گذاشتن مدیران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال. دیگر همه می‌دانند که حرف رضایی چه چیزی است. او 40 درصد مبلغ قراردادش را می‌خواهد و شرط کرده هر زمانی که از تیم‌های خارجی پیشنهاد داشت لژیونر شود. رضایی پس از این‌که نتوانست مسئولان استقلال و پرسپولیس را برای زیر بار رفتن این شروط متقاعد کند این بار یک ادعای دیگر را مطرح کرده است. او که قبلا می‌گفت از تیم‌های قطری پیشنهاد دارد این بار ادعا کرده که تیم‌های اتریشی خواهانش هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها