با صعود آرژانتین و شیلی به مرحله یک چهارم نهایی کوپا آمریکا 2016 پرونده مرحله گروهی بازی‌ها بسته شد. آخرین هفته از مرحله گروهی کوپا آمریکا 2016 بامداد دیروز با دو دیدار جذاب و تماشایی از گروه D پیگیری شد و تیم‌های آرژانتین و شیلی دو مدعی عنوان قهرمانی به ترتیب به مصاف بولیوی و پاناما رفتند.
کد خبر: ۹۱۳۹۰۹

شیلی با درخشش وارگارس و سانچز پاناما را با نتیجه 4 بر 2 شکست داد تا صعود خود را به مرحله یک‌چهارم نهایی به عنوان تیم دوم قطعی کند. گل‌های شیلی را وارگارس (15)، (43) و سانچز (50)، (89) به ثمر رساندند و گل‌های پاناما را کامارگو (5) و آرویو (75) زدند. آرژانتین هم توانست بولیوی را با سه گل مغلوب کند و با اقتدار 9 امتیازی شود. پیش از این صعود آرژانتین به عنوان سرگروه قطعی شده بود.

لیونل مسی فوق‌ستاره بارسلونا نیمه اول بازی را از روی نیمکت ذخیره‌ها دنبال کرد و در ابتدای نیمه دوم به جای هیگواین به زمین بازی آمد. گل‌های آرژانتین را در این بازی لاملا (13)، لاوتزی (15) و کوستا (32) به ثمر رساندند. در نیمه دوم بازی نیز با وجود حضور مسی، آرژانتین گلی به ثمر نرساند.

به این ترتیب پرونده مرحله گروهی بازی‌های کوپا آمریکا بسته شد و هشت تیم صعودکننده مشخص شدند: آمریکا و کلمبیا از گروه اول، پرو و اکوادور از گروه دوم، مکزیک و ونزوئلا از گروه سوم و آرژانتین و شیلی از گروه چهارم. دو غول بزرگ آمریکای جنوبی یعنی برزیل و اروگوئه هم نتوانستند جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی کوپا آمریکا 2016 را کسب کنند و حذف آنها شگفتی بزرگ این جام بود.

مارتینو: مسی مقابل ونزوئلا بازی می‌کند

جراردو مارتینو، سرمربی تیم ملی آرژانتین، پس از صعود مقتدرانه تیمش به یک چهارم نهایی کوپا آمریکا، گفت: «عملکرد خوب بازیکنان و آمار خوب تیم، شانس ما را برای موفقیت در مرحله حذفی هم افزایش داده؛ بویژه این که لیونل مسی هم به آمادگی مطلوب رسیده است.‏ ما تیم منسجمی داریم. مقابل بولیوی در نیمه اول خوب کار کردیم و این سرنوشت بازی را رقم ‏زد. ما دور اول را بخوبی پشت‌سر گذاشتیم، اما این ارتباطی به دیدارهای بعدی ندارد. تیم من کاملا هوشیار است.‏ ما در شرایط خوبی هستیم؛ بازیکنان زیادی مصدومیت را پشت‌سر گذاشتند و در شرایط مطلوبی پای به مراحل پایانی ‏می‌گذاریم. برای بازی مقابل ونزوئلا، مسی مطمئنا بازی خواهد کرد.»

برنامه یک‌چهارم نهایی کوپا

جمعه 28 خرداد

آمریکا با اکوادور ساعت 6 بامداد

شنبه 29 خرداد

پرو با کلمبیا ساعت 30/4 بامداد

یکشنبه 30 خرداد

آرژانتین با ونزوئلا ساعت 30/3 بامداد

یکشنبه 30 خرداد

مکزیک با شیلی ساعت 30/6 بامداد

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها