«هنوز چیزی برای ما تمام نشده است و فقط می‌توانم بگویم ما روحیه بسیار خوبی داریم.» آنتونیو کونته، سر مربی ایتالیا با این جملات کنفرانس خبری پایان بازی با بلژیک را آغاز کرد و ادامه داد: این بازی نشان داد یک تیم می‌تواند در صورت اتحاد دستاوردهای بسیاری داشته باشد. البته هنوز چیزی برای ما تمام نشده است و نمی‌خواهیم خاطره دو سال پیش ما مقابل انگلیس تکرار شود. ایتالیا در جام‌جهانی 2014 شروع خوبی داشت و تیم ملی انگلیس را شکست داد، اما در ادامه تورنمنت را با ناکامی به پایان رساند. کونته افزود: ما با پیروزی در این بازی احساس راحتی کردیم. همه شاهد بودند تیم من بسیار خوب بازی کرد و در نیمکت ذخیره‌ها نیز شادابی وجود داشت. نیمکت‌نشین‌ها هم تیم را حمایت می‌کردند. ما اکنون خود را برای بازی مقابل سوئد آماده می‌کنیم.
کد خبر: ۹۱۳۵۶۹

 کورتوا: احساس بسیار بدی داریم

سنگربان تیم ملی فوتبال بلژیک اعتراف کرد تیمش عملکرد ناامید‌کننده‌ای برابر ایتالیا داشت و همه آنها از این شکست تلخ ناراحت هستند. تیبو کورتوا، سنگربان سرشناس بلژیک از دلایل شکست تیمش برابر آتزوری سخن به میان آورد و گفت: از نظر تاکتیکی و از نظر نظم و هماهنگی تیمی، بهتر از ایتالیا نبودیم. همان اشتباهات دیدارهای دوستانه را تکرار کردیم. این شکست بسیار تلخ بود و همه ما احساس بدی داریم. بخوبی می‌دانیم با این شکست شرایط ما بسیار سخت شد بویژه که ایرلند و سوئد هم از بازی نخست خود امتیاز به دست آوردند. الان دیگر اگر می‌خواهیم به دور بعد راه پیدا کنیم باید در هر دو دیدار آینده به پیروزی برسیم.

اونیل، عصبانی از تساوی

سرمربی ایرلند معتقد است تیمش برابر سوئد بازی برتری را به نمایش گذاشت و شایسته کسب 3 امتیاز بود. مارتین اونیل، سرمربی ایرلند بعد از تساوی یک بر یک برابر سوئد در اولین دیدار یورو گفت: بازی خوبی در نیمه نخست ارائه کردیم و نه تنها می‌توانستیم از حریف جلو بیفتیم، بلکه این توانایی را داشتیم تا با زدن 2 گل تقریبا سرنوشت بازی را مشخص کنیم. اونیل با اشاره به قصد تیمش برای برد گفت: ما برای برد به میدان آمده بودیم و دیدید وقتی بازی با تساوی در جریان بود، رابی کین و آیدین مک گریدی را به میدان فرستادیم تا بازی را با برد به پایان برسانیم که البته به خواسته خود نرسیدیم. حالا باید این دیدار را فراموش کنیم، چرا که دو دیدار سخت و تعیین کننده برابر ایتالیا و بلژیک داریم که اهمیت زیادی دارند.

هولاهان، بهترین بازیکن ایرلند ـ سوئد

وس هولاهان ـ که تک گل ایرلند را در بازی با سوئد به ثمر رساند ـ در پایان این بازی به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد. زننده تک گل ایرلند جنوبی که به عنوان بهترین بازیکن دیدار سوئد مقابل ایرلند جنوبی انتخاب شد، گفت: گلی که به سوئد زدم یکی از بهترین‌ لحظات زندگی‌ام بود و آن را فراموش نمی‌کنم. این یک امتیاز نیز برای ما بسیار ارزشمند بود. اکنون آماده هستیم برابر بلژیک صف‌آرایی کنیم.

رکوردشکنی یوفا از درآمد یورو

افزایش تیم‌های جام ملت‌های اروپا به معنای افزایش درآمد یوفا از برگزاری این رقابت‌ها بوده است و با توجه به افزایش تعداد تیم‌های یورو از 16 تیم به 24 تیم، یوفا در زمینه درآمد مالی رکوردشکنی کرده است و تخمین زده می‌شود از این رقابت‌ها دو میلیارد دلار درآمد کسب کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از ایندیپندنت، در دوره قبلی این رقابت‌ها یوفا 4/1 میلیارددلار به دست آورد. در رقابت‌های یورو 2016 قرار است 51 دیدار برگزار شود که این بیشترین تعداد نسبت به دوره‌های قبل و در واقع 20 بازی از دیدارهای دوره‌های قبل بیشتر است. این به معنای 25 درصد افزایش حق پخش تلویزیونی و یک میلیون خرید بیشتر برای بلیت است. یوفا انتظار دارد بیش از 150 میلیون نفر از هر دیدار مرحله گروهی و 300 میلیون بیننده از دیدار نهایی دیدن کنند.

اعتراف زلاتان

کاپیتان تیم ملی فوتبال سوئد اعتراف کرد نه او و نه تیمش نتوانستند برابر ایرلند، بازی خوبی به نمایش گذارند. در این دیدار همه نگاه‌ها به زلاتان بود، اما او شب خوبی را سپری نکرد و نتوانست زمینه را برای پیروزی تیمش فراهم کند. ستاره سابق پاری سن ژرمن بعد از بازی گفت: بله باید اعتراف کرد نتوانستیم بازی خوبی به نمایش گذاریم. در نیمه نخست بسیار بد بازی کردیم؛ اما در نیمه دوم تا حدود زیادی خوب شدیم. حالا با این تساوی اگر می‌خواهیم به دور بعد راه پیدا کنیم باید در هر دو دیدار باقیمانده خود به پیروزی برسیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها