محرومیت یک جلسه‌ای درایموند گرین و مصدومیت آندره بوگت که در جریان بازی به وقوع پیوست، کلیولند را برای یک پیروزی باارزش مصمم کرد و این تیم توانست در شب کم فروغ استفان کری و کلی تامپسون گلدن استیت را شکست دهد.
کد خبر: ۹۱۳۵۴۲

تیم‌های کلیولند کاوالیرز و گلدن استیت در پنجمین بازی خود در فینال لیگ بسکتبال NBA در اوراکل آره‌نای اوکلند به میزبانی گلدن استیت به مصاف هم رفتند که جدال دو تیم با برتری 112 بر 97 کلیولند همراه بود. در این بازی لبرون جیمز درخشش فوق‌العاده‌ای داشت که توانست با 41 امتیاز، 16 ریباند و 7 پاس منجر به گل، کلیولند را به بازی ششم ببرد. کایری اروینگ هم مانند جیمز 41 امتیاز به دست آورد تا 25 امتیاز استفان کری و 37 امتیاز کلی تامپسون را بی اثر بگذارد.

گلدن استیت 3 بر یک پیش بود و پیروزی در بازی خانگی می‌توانست برای دومین سال پی در پی این تیم را قهرمان NBA کند، اما یاران پادشاه این فرصت را به آنها ندادند. محرومیت گرین به‌خاطر خطاهای غیر ورزشی که پیش از این بازی دریافت کرده بود در ترکیب گلدن استیت به چشم آمد ضمن این‌که بوگت سنتر قهرمان کنفرانس غرب نیز بعد از مصدومیت زانو بازی را ترک کرد.

بازی ششم دو تیم بامداد جمعه برگزار خواهد شد. گلدن استیت در صورت برتری در این مسابقه قهرمان می‌شود و در غیر این صورت جدال هفتم دو تیم قهرمان را معرفی می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها