بهترین گلزن تاریخ تیم‌های ملی آلمان باور دارد ماریو گومز در ترکیب ژرمن‌ها برای یورو خواهد درخشید. میروسلاو کلوزه به توانایی‌های جانشینش در خط حمله تیم ملی آلمان اعتقاد راسخ دارد. بهترین گلزن تاریخ تیم‌های ملی آلمان که با روزنامه «دی ولت» گفت‌وگو می‌کرد، در مورد ماریو گومز گفت: «من در این جام ملت‌ها روی او حساب زیادی باز کرده‌ام. می‌دانم که از چه توانایی‌هایی برخوردار است. او در میدان تحرک زیادی دارد، حواسش جمع است و آگاهانه و با اعتماد به نفس بازی می‌کند. من مطمئنم او در یورو می‌درخشد.»
کد خبر: ۹۱۲۸۴۵

هواداران فرانسه: آلمان قهرمان می‌شود

به نظر هواداران فوتبال فرانسه، تیم ملی آلمان بعد از خروس‌های آبی صاحب بیشترین بخت قهرمانی یورو 2016 است. در یک نظرخواهی که توسط روزنامه ورزشی اکیپ صورت گرفت، ‌49 درصد از نظردهندگان شانس قهرمانی را برای آلمان‌ها قائل شدند. همچنین انگلیس با 15 درصد صاحب رده دوم و بلژیک با 14 درصد سوم شد. در این نظرخواهی حدود 32 هزار نفر شرکت کردند.

مورینیو و پسرش مشغول تماشای بازی انگلیس

سرمربی جدید تیم فوتبال منچستریونایتد به همراه فرزندش از خانه دیدار دو تیم انگلیس و روسیه را دیدند. مورینیو سرمربی جدید منچستریونایتد که این روزها شاگردان جدیدش در تیم‌های مختلف اروپایی مشغول بازی‌های ملی هستند از منزل به همراه پسرش مشغول تماشای این بازی‌هاست و بازی انگلیس را هم در خانه دید. آقای خاص این عکس را روی اینستاگرام خود قرار داده است.

گرت بیل، بینی یک هوادار را شکست

گرت بیل که شنبه‌شب در بازی با اسلواک‌ها خوش درخشید و گلزنی کرد، باعث شکسته شدن بینی یک هوادار شد. طبق اعلام روزنامه آس، لژیونر 26 ساله قبل از شروع بازی و به هنگام گرم کردن، ‌اقدام به زدن شوت کرد که همین امر باعث اصابت یکی از توپ‌ها به صورت یکی از تماشاگران حاضر در ورزشگاه شد. در این اتفاق بینی هوادار شکست و صورت وی را زخمی کرد. مطابق این گزارش بیل در جریان مصدومیت قرار گرفت و از هوادار بداقبال پوزش خواست.

پوگبا به دیدار مادرش رفت

دیدیه دشان، سرمربی خروس‌های آبی (فرانسه) بعد از بازی جمعه‌شب با رومانی که با برد 2 بر یک به اتمام رسید، به مردانش نیمی از روز را استراحت داد. به همین دلیل بازیکنان تیم کشور میزبان فرصت پیداکردند تا برای چند ساعت در کنار خانواده خود باشند. پل پوگبا نیز به دیدن مادرش رفت و این عکس را در صفحه خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی گذاشت.

گاریکس 2 سرود ملی می‌‌خواند!

ستاره دورگه تیم ملی اتریش در دیدار با مجارستان 2 سرود ملی می‌خواند. گریگوری گاریکس که در تیم آلمانی دارمشتات بازی می‌کند، در مصاف سه‌شنبه با مجارها می‌خواهد دست به ابتکار جالبی بزند. وی که اصل و نسبی مجاری دارد، در گفت‌وگویی با یک روزنامه اتریشی عنوان کرد به پاس احترام به هنگام نواخته شدن سرودهای ملی، هر دو سرود را خواهد خواند. وی افزود: بازیکن با احساسی است و از این طریق می‌خواهد به مجارها و هواداران تیم ملی اتریش احترام بگذارد.

گاریکس زمانی که 14 سال بیشتر نداشت، همراه با خانواده خود از مجارستان به شهر وین پایتخت اتریش مهاجرت کرد.

باز هم درگیری این بار در نیس

هواداران دو تیم ملی فوتبال ایرلند شمالی و فرانسه در خیابان‌های شهر نیس با یکدیگر بشدت درگیر شدند. خشونت و نژادپرستی در مارسی و میان روس‌ها و انگلیسی‌ها محدود نشده و گویا شهرهای دیگر هم از این سیاهی و بی‌اخلاقی سهم می‌خواهند.

شهر نیس یکی از شهرهای میزبان فرانسه در یورو 2016 در شنبه شب و بامداد دیروز صحنه درگیری‌های خونین بین طرفداران ایرلند شمالی و فرانسوی‌ها بوده است.

گویا درگیری از جنگ لفظی بین یک مغازه‌دار فرانسوی با گردشگر ایرلند شمالی آغاز شده و توهین به بریتانیا خشم گردشگر مذکور را برانگیخته است.

درگیری شدید بین دو طرف 14 زخمی داشته و دو نفر از هواداران ایرلند شمالی هم راهی بخش اورژانس و مراقبت‌های ویژه بیمارستان مرکزی شهر نیس شده‌اند. پرتاب بطری‌های شیشه‌ای و برخورد آنها به سر و صورت گردشگران باعث شده بسیاری از زخمی‌ها با سر‌های شکسته و در حالت بیهوشی به بیمارستان منتقل شوند.در این درگیری‌ها هواداران لهستانی نیز وارد عمل شده و مثلثی از سه جبهه فرانسوی، لهستانی و ایرلندی در میدان جنگ جنوب فرانسه شکل گرفته است.سه افسر نیروی امنیت ملی فرانسه نیز در این درگیری‌ها بشدت زخمی شده و صدمه دیده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها