مهاجم تیم ملی آلمان، بعد از یورو 2016 با خانمی که از خودش هفت سال بزرگ‌تر است، ازدواج می‌کند! ماریو گومس برای تابستان امسال برنامه‌های زیادی دارد.
کد خبر: ۹۱۱۴۲۶

این مهاجم 30 ساله که چندی قبل با تیم بشیکتاش اسپور، قهرمان لیگ ترکیه شد، مصمم است با تیم آلمان فاتح یورو 2016 شود و پس از آن قراراست مراسم ازدواج خود را در آلمان برگزار کند. در این ارتباط مدیر برنامه‌های او تائید کرد جشن کوچکی در مونیخ برگزار خواهد کرد. نامزد گلزن بلندقامت ژرمن‌ها، کارینا نام دارد که از همسرش هفت سال بزرگ‌تر است!

تغییر رنگ ایفل توسط هواداران

دولت فرانسه هنگام برگزاری مسابقات جام ملت‌های اروپا قصد دارد سرویس‌های مختلفی به هوادارانی ارائه کند که به این کشور قاره سبز سفر می‌کنند. به عنوان مثال قرار است همه روزه از طریق شبکه‌‌های اجتماعی، هواداران رنگ نوری را که به برج ایفل هنگام شب تابیده می‌شود انتخاب کنند. براساس اعلام رسانه‌های فرانسوی، در خلال ساعات روز، هواداران با مراجعه به صفحات جام ملت‌ها در شبکه‌های اجتماعی رنگ مورد علاقه را برمی‌گزینند و هر رنگی که بیشترین رای را داشته باشد، در ساعت 23 تا 3 بامداد به برج ایفل در شهر پاریس تابیده می‌شود. مسابقات جام ملت‌های اروپا موسوم به یورو 2016 از جمعه شب با دیدار فرانسه و رومانی آغاز خواهد شد.

اعزام آلمان با پروازی اختصاصی

اعضای تیم ملی فوتبال آلمان با پروازی اختصاصی به کشور میزبان یورو 2016 سفر ‌کردند. گروه اعزامی تیم ملی فوتبال آلمان به جام ملت‌های اروپا راس ساعت 16 و 30 دقیقه دیروز با پروازی اختصاصی از فرودگاه شهر فرانکفورت به چمبری پرواز کردند و بعد از ورود به خاک فرانسه، در اردوگاه اویان مستقر شدند. ژرمن‌ها بعد از ورود به خاک کشور میزبان مسابقات یورو، با اتوبوسی مخصوص که روی آن شعار «ما قهرمان آن هستیم» نوشته شده بود به اویان عزیمت کردند.

بکن‌باوئر: شواینی،‌تو می‌توانی به آمادگی برسی!

قیصر فوتبال آلمان به کاپیتان تیم ملی کشورش روحیه داد و گفت: شواینی تو می‌توانی به اوج آمادگی برسی! فرانتس بکن‌باوئر در یادداشتی که برای روزنامه بیلد نوشت، به نکاتی در مورد وضعیت تیم ملی آلمان برای حضور در رقابت‌های یورو 2016 در فرانسه اشاره کرد. او همچنین در بخشی از نوشته خود از باستیان شواین‌اشتایگر،‌هافبک با تجربه و کاپیتان تیم ملی خواست بیشتر تلاش کند تا به آمادگی مطلوب برسد. شواین‌‌اشتایگر که مدت‌ها مصدوم بود، بعد از پشت سرگذاشتن دوره نقاهت، حدود 30 دقیقه در بازی با مجارها بازی کرد. او نشان داد که هنوز به زمان نیاز دارد تا به آمادگی مطلوب برسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها