کاپیتان مکزیک با گلزنی مقابل اروگوئه نام خود را در بین مسن‎ترین گلزنان تاریخ کوپا آمریکا ثبت کرد.
کد خبر: ۹۱۱۱۲۴

رافائل مارکز، ستاره سابق بارسلونا و کاپیتان مکزیک که در دیدار مکزیک مقابل اروگوئه نمایشی فوق‌العاده داشت و دومین گل تیمش را نیز به ثمر رساند، نام خود را در لیست مسن‌ترین گلزنان تاریخ رقابت‌های کوپا آمریکا ثبت کرد. مارکز با 37 سال و 113 روز به عنوان دومین بازیکن مسن در تاریخ کوپاآمریکا شناخته شد که توانست گلزنی کند.

لیست مسن‎ترین گلزنان کوپا را ببینید:

1 ـ لابرونا: 37 سال و 120 روز.

2 ـ مارکز: 37 سال و 113 روز.

3 ـ وجارت: 36 سال و 298 روز.

سرود ملی شیلی به جای اروگوئه پخش شد

بازیکنان تیم ملی فوتبال اروگوئه هنگام نواخته شدن سرود ملی کشورشان شگفت‌زده شدند که چرا برای آنها سرود ملی شیلی پخش شد! دولتمردان و مقامات فرهنگی کشور اروگوئه به خاطر اتفاق رخ داده در استادیوم فنیکس آمریکا بشدت عصبانی و دلخور بودند. این دومین بازی است که در چند بازی برگزار شده از مرحله گروهی کوپاآمریکا، سرود ملی اشتباه پخش می‌شود! در جریان دیدار دو تیم ملی فوتبال مکزیک و اروگوئه، پس از پخش شدن سرود ملی مکزیک، نوبت به اروگوئه رسید و بازیکنان این تیم ناگهان متوجه شدند که خبری از سرود ملی کشورشان نیست.

جالب اینجاست که این اشتباه تا پایان پخش سرود شیلی ادامه داشت و جبران هم نشد. هرچند مقامات آمریکایی ساعتی پس از بازی دو تیم، آن هم از طریق توئیتر از فدراسیون فوتبال اروگوئه عذرخواهی کردند.

مارکز بهترین بازیکن بازی با اروگوئه

رافائل مارکز، کاپیتان مسن تیم ملی مکزیک در دیدار دیروزشان در رقابت‌های کوپا آمریکا مقابل اروگوئه، بهترین بازیکن شد. اروگوئه در غیاب سوارز ستاره خود بامداد دیروز از گروه C رقابت‌های کوپا آمریکا 2016 به مصاف مکزیک رفت که این دیدار با برتری 3 بر یک مکزیک به پایان رسید. رافائل مارکز، ستاره سابق بارسلونا و کاپیتان مکزیک که در این دیدار نمایشی فوق‌العاده داشت و دومین گل تیمش را نیز به ثمر رساند، به عنوان بهترین بازیکن این دیدار انتخاب شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها