روی آنتن

شبنم قلی‌خانی به «یکتا» پیوست

تهیه‌کننده سریال «یکتا» گفت: شبنم قلی‌خانی به جمع بازیگران این سریال اضافه شده است و در کنار سام درخشانی و لیلا زارع نقش‌آفرینی خواهد کرد.
کد خبر: ۹۱۰۴۹۳

بهروز مفید در گفت‌وگو با فارس افزود:‌ به احتمال زیاد تا قبل از پانزدهم ماه رمضان «یکتا» به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی کلید می‌خورد. سریال «یکتا» که به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه دو در مرحله پیش‌تولید و بازنویسی فیلمنامه توسط گروه نویسندگان (علی دادرس، آزیتا ایرایی، آقای پایدار) قرار گرفته، یک ملودرام خانوادگی 26 قسمتی است.

پخش یک نمایش رادیویی در روز جهانی محیط‌زیست

16 خرداد ماه، یک نمایش رادیویی جدید به مناسبت روز جهانی محیط‌زیست روی آنتن رادیو نمایش می‌رود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، «آب و خاک» نوشته یاسمن شکرگزار به مسائل مربوط به محیط‌زیست می‌پردازد. در این نمایش رادیویی، هنرمندانی چون سیما خوش‌چشم، محمدرضاعلی، مهدی طهماسبی و محمد پورحسن به ایفای نقش می‌پردازند و مهدی نمینی‌مقدم کارگردانی آن را برعهده دارد.

این نمایش رادیویی به تهیه‌کنندگی فرشاد آذرنیا، صدابرداری رضا طاهری و افکت محمدرضا قبادی‌فر امروز ساعت 11 و 45 دقیقه از رادیو نمایش پخش می‌شود.

مجله ادبی هنری «هفتانه» در رادیو فرهنگ

«هفتانه» برنامه رادیویی تحلیلی خبری است که هر روز از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.

حکیم معانی، تهیه‌کننده این برنامه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درخصوص برنامه «هفتانه» گفت: «هفتانه» مجله ادبی هنری است که به مهم‌ترین رویدادهای حوزه هنر و ادبیات می‌پردازد.

حکیم معانی عنوان کرد: کارشناس ادبی برنامه سعید اسلام‌زاده، در حوزه سینما و تئاتر علی جعفری، هنرهای تجسمی رضا جلالی، صنایع دستی عبدالرضا مجدی، همچنین گزارشگران برنامه سعید زارع محمدی، مهدی پر، زهرا شعبانی، مهدیه حیدری، مرضیه تحقیقی و هماهنگی فاطمه طاهری هستند.

این برنامه هر روز به مدت 30 دقیقه ساعت 11 و 30 دقیقه به گویندگی فاطمه اسحاق‌تبار پخش می‌شود.

سریالی درباره نقد تلویزیون و سینما

کارگردان سریال «آسمان من» گفت: مدتی است که نگارش دو سریال را در دست دارم، اما به دلیل تغییر مدیریتی در سازمان صداوسیما فعلا ساخت و تولید آن به زمانی دیگر موکول شده است.

محمدرضا آهنج در گفت‌وگو با فارس افزود: موضوع کلی یکی از این سریال‌ها درباره «نقد سینما و تلویزیون» است که کاری بسیار جدی بود و جذابیت بالایی برایم داشت و جای کار داشت.

کارگردان سریال «آسمان من» بیان کرد: این اثر جای کار بسیاری داشت و مطمئنم حرف تازه‌ای برای گفتن داشت. کار دیگرم هم یک سریال پلیسی بود که فعلا ترجیح می‌دهم درباره آن صحبت نکنم.

پخش «معمای شاه» در ماه رمضان طبق روال گذشته

روابط عمومی مجموعه «معمای شاه» اعلام کرد که سریال در ماه مبارک رمضان طبق روال گذشته پخش خواهد شد.

روابط عمومی این سریال اعلام کرده است در روزهای جمعه و شنبه (14 و 15 خرداد) گروه «معمای شاه» برای ضبط قسمت‌های داستانی قیام سال 1342 به بازار تهران رفته است.

سریال «معمای شاه» در 80 قسمت به‌ نویسندگی و کارگردانی محمدرضا ورزی و تهیه‌کنندگی علی لدنی در سیمای جمهوری اسلامی ایران ساخته شده است. 80بازیگر اصلی، 520 بازیگر فرعی و بیش از 560 نفر از عوامل پشت دوربین از اردیبهشت سال 1391 تاکنون در ساخت این اثر همکاری داشته‌اند.

پخش «این سه زن» از شبکه مستند

فیلم مستند «این سه زن» به کارگردانی مصطفی امامی، برای اولین بار در قالب مجموعه «سینما حقیقت» از شبکه مستند سیما روی آنتن می‌رود.

به گزارش ایسنا، به گفته مصطفی امامی ـ کارگردان این مستند ـ کوچه سادات یکی از مهم‌ترین کوچه‌های شهر تاریخی نهاوند است و سه زن؛ از جمله یک مادر و دو دختر او در مهم‌ترین خانه این کوچه که از اعتبار زیادی نزد اهالی محل برخوردار است، زندگی می‌کنند.

وی در پایان گفت: این مستند در مدت زمان 40 دقیقه تهیه شده و تصویربرداری آن یک سال و نیم به طول انجامید؛ زیرا ما باید مرحله به مرحله همه ایام مهم سال ازجمله عید نوروز و تاسوعا و عاشورای حسینی را در این کوچه و خانه دنبال و از مراسم مختلف آن تصویربرداری می‌کردیم.

«این سه زن» در روزهای یکشنبه 16 خرداد ساعت 9، سه‌شنبه 18 خرداد ساعت 24 و جمعه 21 خرداد ساعت 17 در نوبت بازپخش قرار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها