خبرهای بد برای علیرضا حقیقی

در ماریتیمو و تیم ملی؛ نیمکت‌نشین!

علیرضا حقیقی، دروازه‌بان تیم ملی این روزها از نظر روحی شرایط خوبی ندارد. این بازیکن در جام جهانی برزیل و جام ملت‌های استرالیا، فیکس ایران بود و اتفاقا توانست محبوبیت خود را بی‌اندازه افزایش دهد، ولی حالا شرایط برای او فرق کرده و به نگرانی‌هایش نسبت به آینده اضافه کرده است. بررسی شرایط این بازیکن نشان می‌دهد او در رده ملی و باشگاهی با مشکلاتی رو‌به‌روست و باید راه‌حلی برای بازگشت به ترکیب فیکس پیدا کند.
کد خبر: ۹۱۰۴۸۳

بیرانوند؛ فیکس تیم ملی

خبر نیمکت‌نشینی علیرضا حقیقی، خبر تازه‌ای نبود. کسانی که به تیم ملی نزدیک بودند، می‌دانستند کی‌روش قرار است در بازی با مقدونیه علیرضا بیرانوند را در ترکیب فیکس بازی قرار دهد. حقیقی البته از چنین موضوعی مطلع نبود. او تصور می‌کرد فیکس تیم ملی است و وقتی متوجه شد باید روی نیمکت بنشیند، بشدت ناراحت شد. حقیقی در نیم‌فصل دوم لیگ پرتغال بیشتر مصدوم بود و به همین دلیل در فروردین ماه بازی هند و عمان را از دست داد. در آن بازی‌ها کی‌روش از بیرانوند و مظاهری استفاده کرد. با این حال حقیقی تصور می‌کرد اگر برگردد، دوباره فیکس می‌شود. کی‌روش اما در بازی مقدونیه از بیرانوند استفاده کرد تا به حقیقی بگوید از این به بعد نیمکت‌نشین است. حقیقی حالا برای بازگشت به ترکیب تیم ملی، باید بشدت رقابت کند. او فعلا نیمکت‌نشین است و باید در مرحله نهایی مقدماتی هم روی نیمکت بنشیند، مگر این که دوباره خود را به کی‌روش ثابت کند.

نیمکت‌نشینی در ماریتیمو

پائولو سزار، سرمربی جدید ماریتیمو در تلاش است تا سلین، دروازه‌بان فرانسوی تیمش را حفظ کند. قرار بود این بازیکن در تابستان از این تیم جدا شود و به تیم دیگری برود، ولی حالا خبرهای رسیده از پرتغال حکایت از آن دارد که سزار بشدت خواهان حفظ سلین است. حقیقی در دو بازی آخر تیمش عملکرد خوبی نداشت و از همان زمان باشگاه به دنبال حفظ سلین یا جذب گلر تازه‌ای بود. سزار ولی حالا سلین را می‌خواهد و باشگاه هم مذاکراتی با این بازیکن انجام داده است. اگر این دروازه‌بان فرانسوی در ماریتیمو بماند، حقیقی صددرصد نیمکت‌نشین است. سلین هم نماند، باشگاه به دنبال جذب گلر دیگری خواهد بود؛ گلری که قرار است گلر اول باشد!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها