بازی فینال جام حذفی با وجود همه حاشیه‌ها به پایان رسید تا فصل استقلال به بدترین شکل ممکن به پایان برسد.
کد خبر: ۹۰۹۳۹۸

استقلال در دو فصل اخیر با سرمربیگری امیر قلعه‌نویی به همه ناکامیها تن داده بود. یک فصل پنجم شد و یک فصل ششم. همه آبی‌ها دلخوش بودند که او داربی را به پرسپولیس نباخته؛ اما فصل قبل در هر دو بازی رفت و برگشت استقلال بازنده داربی بود. استقلال قلعه‌نویی با یک لشکر ستاره، رفت و برگشت به بحران‌زده‌ترین و بدترین پرسپولیس تاریخ باخت تا همه به این نتیجه برسند که استقلال به فردی غیر از او باید فکر کند.

فصل قبل علیرضا منصوریان تا چند میلی‌متری نیمکت استقلال آمد؛ اما اتفاقاتی افتاد که او نتوانست روی این نیمکت بنشیند. یک‌بار نصرالله سجادی معاون وزیر ورزش و دوبار بهرام افشارزاده با منصوریان جلسه گذاشتند و همه چیز تمام شد؛ اما باشگاه نفت و شخص قنبرزاده مدیرعامل این باشگاه اجازه ندادند منصوریان به تیم مورد علاقه خود برسد. به این ترتیب فضا برای آلترناتیو باز شد. فردی که با فوتبال ایران و جو داخلی استقلال آشنا باشد.

این‌گونه بود که قرعه به نام پرویز مظلومی افتاد. او سرمربی شد و بر خلاف دو فصل اخیر و امیر قلعه‌نویی، سهمیه آسیا هم گرفت؛ اما نه هواداران او را میخواهند و نه اعضای هیات مدیره. حالا با شکست در فینال جام حذفی، پرویز مظلومی هم می‌داند که باید برود. البته هنوز یک سال از قرارداد او باقی مانده و خودش بارها به این نکته اشاره کرده که میخواهد بماند. شاید برای این‌که این بار میخواهد حقش را از قرارداد سال دوم بگیرد و برود.

اما هیات مدیره استقلال با دو انتخاب کاملا متفاوت روبه‌روست. بخشی از اعضای هیات مدیره با تبعیت از بعضی دوستان خود، معتقدند برای یک فصل هم که شده استقلال را باید به یک مربی خارجی سپرد. شاید موفقیت برانکو در نمایشهای زیبا باعث شده آنها چنین باوری داشته باشند. انتخاب آنها هم دراگان اسکوچیچ سرمربی ناموفق فولاد در فصل اخیر بود که به‌دلیل نتایج فاجعهبارش، چند بار تا مرز اخراج از فولاد هم پیش رفت.

اما دسته دوم مدافع سرمربی ایرانی هستند. آنها میگویند باید یک مربی جوان و محبوب روی نیمکت استقلال بنشیند. انتخاب آنها هم منصوریان است که این روزها با اعضای هیات مدیره جلسه هم گذاشته و با بازیکنان فصل بعد خود برای استقلال مذاکره هم کرده. حالا هیات مدیره استقلال باید سرنوشت آینده استقلال در فصل بعد را مشخص کند. سرنوشت نیمکت استقلال. نیمکتی که برای هواداران بسیار اهمیت دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها