تیم ملی از ترس گم شدن توپ‌هابه زمین شماره 2 آزادی نرفت

کی‌‌روش: لغو تمرین، به دلیل نبود زمین بود

تیم ملی فوتبال کشورمان در حالی دیروز تهران را به مقصد مقدونیه محل برگزاری دیدار دوستانه خود ترک کرد، که تمرین سبک صبح دیروز با این ادعای کی‌‌روش که زمین تمرین مناسب وجود ندارد، لغو شد.
کد خبر: ۹۰۹۳۱۰

ملی‌پوشان فوتبال ایران قرار است از ساعت 19 روز پنجشنبه در مقدونیه به مصاف تیم ملی این کشور بروند. در این رابطه دیروز پیش از اعزام به این کشور قرار بود یک تمرین سبک در پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شود، اما کی‌‌روش مانع این تمرین شد. او در این خصوص گفت: برگزار نشدن تمرین تیم ملی به خاطر نداشتن زمین تمرین مناسب بوده است. متاسفانه شرایط به وجود آمده کاملا مراحل آماده‌سازی تیم ملی در مسیر جام‌جهانی را بویژه در بازی پیش رو مقابل مقدونیه، تحت تاثیر قرار داد.

کی‌‌روش در حالی دلیل برگزار نشدن تمرین در روز یکشنبه را هم نبود زمین اعلام کرد که بر اساس برنامه از پیش اعلام شده ملی پوشان فوتبال قرار نبود یکشنبه تمرین کنند و در استراحت حدودا دو روزه به سر می‌بردند. به هر ترتیب در رابطه با انتقادات شدیداللحن روزهای گذشته کی‌‌روش که مدیر مجموعه ورزشی آزادی را خطاب قرار داده بود، دیروز فرهاد نیکوخصال مدیر مجموعه آزادی در این خصوص گفت: کی‌روش با بیان جملاتی چون رفتار خصمانه و عدم همکاری مدیران ورزشگاه آزادی با تیم ملی، کم لطفی کرده است. بعید می‌دانم سرمربی تیم ملی فراموش کرده باشد قبل از بازی گوام علی‌رغم مخالفت بنده با دستور مدبر مدیرعامل شرکت توسعه تیم ملی ده جلسه در زمین شماره یک آزادی تمرین کرد، اگر اسم این کار همکاری نیست، پس چیست؟!

او افزود: ورزشگاه آزادی همیشه در خدمت تیم ملی فوتبال است. همین چند هفته پیش هم پیشنهاد دادیم ورزشگاه آزادی این آمادگی را دارد که زمین شماره دو را برای برگزاری تمرینات در اختیار تیم ملی قرار دهد، اما کادرفنی عنوان کرد نمی‌توانیم در آنجا تمرین کنیم، چون اطراف زمین حصاری وجود ندارد و توپ‌های ما گم می‌شود! این در حالی است که کیفیت چمن زمین شماره دو عالی و نزدیک به زمین شماره یک آزادی است.

مدیر مجموعه ورزشی آزادی گفت: در تمام دنیا پس از یک فصل پرفشار، به زمین استراحت داده می‌شود تا برای فصل آینده آماده شود. همین حالا زمین چمن ورزشگاه نیوکمپ بارسلون زیر کشت رفته تا برای مسابقات سال آینده آماده شود؛ تنها سه ماه تا برگزاری بازی‌های مرحله مقدماتی جام‌جهانی زمان باقیمانده و ما هم باید این کار را انجام می‌دادیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها