به بهانه حضور سیدجلال حسینی در پرسپولیس

روح برانکو خبر ندارد

سیدجلال حسینی، پیراهن قرمز پرسپولیس را می‌پوشد. این خبری بود که مثل بمب، روز گذشته صدا کرد. شاید زمان انتشار این خبر، سیدجلال قراردادش را با سرخپوشان امضا کرده باشد، اما باید گفت این بازیکن احتمالا بدون نظر برانکو جذب پرسپولیس می‌شود. حسینی فصل قبل هم تا آستانه قرمزپوش شدن پیش رفت، اما مخالفت برانکو باعث شد تا سید سر از تیم نفت دربیاورد. برانکو اعتقادی به او ندارد و برای فصل جدید هم نام جلال، نه در فهرست اولیه خرید او بود و نه در فهرست آلترناتیو او.
کد خبر: ۹۰۹۰۰۰

هرچند پرسپولیسی‌ها با جدایی احتمالی بنگر و نورمحمدی در این فصل به مشکل برمی‌خورند، اما برانکو روی مهره‌های دیگری نظر دارد و به باشگاه تاکید کرده، این بازیکنان را به خدمت بگیرند.

سیدجلال، فصل گذشته بازی‌های زیادی را به خاطر مصدومیت از دست داد، اما هر زمان که به زمین آمد، عملکرد خوبی از خود به جا گذاشت. فصل قبل و زمانی که سید تا آستانه پرسپولیسی شدن پیش رفت، خیلی‌ها می‌گفتند مشاوره برانکو با زلاتکو کرانچار و حرف‌هایی که هموطنش به او زد، باعث شد ایوانکوویچ دور نام این بازیکن ملی‌پوش را خط قرمز بکشد؛ اتفاقی که تا امسال هم تفکرات این سرمربی را تغییر نداده است.

خبر به نظر خیلی جدی است و شاید جلال حسینی، فصل آینده کاپیتان سرخپوشان هم باشد، اما باید گفت، این بازیکن هم مثل محسن مسلمان، مثل علیرضا بیرانوند و مثل خالد شفیعی (که او هم در آستانه پرسپولیسی شدن قراردارد) هیچ کدام با نظر برانکو به پرسپولیس نیامده‌اند.

حسینی، بیرانوند و احتمالا خالد شفیعی برای این که در ترکیب ثابت پرسپولیس بازی کنند، باید مثل محسن مسلمان تحمل نیمکت‌نشینی را داشته باشند، در تمرینات به بهترین شکل ممکن تمرین کنند و در مسابقاتی که به آنها فرصت داده می‌شود، خوب بجنگند تا شاید نظر پروفسور نسبت به آنها تغییر کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها